Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importør af alarmer til boligen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Er der nogen, der kan oplyse mig om hvor jeg finder importør af alarmer til private hjem. Gerne alarmer der er godkendt af forsikringsselvskaberne.

 

 

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan godt skaffe dig alt inden for dette område! Alt fra røgkanoner over til video og ip-overvågning. Men det skal være i stort antal! Ellers kan det ikke betale sig.

 

 

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren

 

Dette område er meget svært at komme ind på da der findes mange store spillere på banen og der findes rigtig mange små spillere så hvis du vil igang med det så skal du tænke dig rigtig meget om jeg kender branchen da jeg har været sælger/salgschef i den i ca. 10 år og som lille mand, bliver man spist af de store (det var dem jeg repræsenterede) i sin tid og hvergang nogle var kommet med et bedre tilbud end vores bød vi bare under så vi fik ordren og tilsidst var vi under vores og deres indkøbspris og enten måtte de lukke eller lade vær med at sælge

 

Men ellers held og lykke med håber du for succes

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis dette er tilfældet er det jo let at få dem ud! Da du jo bare kan sælge part time!! De indkøbspriser jeg får er de absolut bedste. Hvis de idioter vil sælge under så lad dem da!! Det er bare et spørgsmål om tid.

 

 

Tilmeldt 18. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
ja fordi man har jo sikkert mange flere end G4S tidl securitas og Dansiksikring
Tilmeldt 18. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en kammerat som har et vagtselskab og nogle gange da presser de store altså prisen således at de små ikke vil /kan være med med ved ikke om det er det samme på alarmsiden hvis det er det PERS29 mener så vil jeg fra råde at man begiver sig ind på det marked hvor de store er så slagter de bare end siger min kammerat han lever kun af hans faste små kunder og gider ikke engang at give tilbud hvis de store er der.

 

Men nu er jeg selv kun ved at komme igang i transportbranchen så jeg håber ikke der er ufine metoder der ligesom i vagtbranchen held og lykke til alle og god weekend

Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren på www.monsterbilligt.dk kan du købe alarmer fra 1 stk. og opefter. Du er velkommen til at kontakte mig.

 

Mvh

Johan

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er der bare lige det næste i denne sag og det er hvilken alarmcentral den skal kobles op til fordi hvis den ikke sender nogen besked om at der er gået en alarm så er det jo ligegyldigt med at have den og her tænker jeg ikke på at du får en sms fordi det kan du jo ikke bruge til noget, Nej der skal gives besked til en godkendt alarmcentral som derefter kan sende en vagt ud og tilse skaderne hvis der er sådan nogle og det er ikke alle vagtcentraler der vil have alarmer op de ikke selv har solgt og monteret eller deres el installatør har solgt eller monteret og syntes ikke jeg kunne se nogen steder disse alarmer var F&P Godkendt som alarmer skal være idag.

 

Hvis jeg var dig ville jeg holde mig langt væk fra denne branche da der ikke er mange udover G4S, Dansikring, Siemens og Telesikring der har ekspertisen til dette og de kan slagte dig til enhver tid tro mig jeg har selv jobbet hos en af de 4.

 

Og hvis du eller kunden har et indbrud og alarmen ikke er godkendt eller går til en godkendt vagtcentral så er der ingen dækning fra forsikringen og det er jo smadder ærgeligt hvis det er hos en selv det sker og hvis det er noget du har solgt en kunde og han ikke får det dækket af forsikringen ja så kan han jo retsforfølge dig og du skal komme med en erstatning og det ville da være surt hvis man skulle dække noget uvurderligt kunst eksempelvis.

 

Til sidst er der de alarmskilte der sidder på døre og vinduer de har jo en præventiv effekt på 70-80 % hvis de kommer fra G4S, Dansikring eller Siemens da tyvende godt ved at hvis der sidder et skilt sidder der også en alarm der findes ingen skilte hvis der ikke findes en alarm dette er faktisk alle de firmaers fornemmeste opgave at  passe på deres skilte og en tyv ved godt hvilke skilte der er seriøse og hvilke der ikke er.

Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Udfra din korte beskrivelse søren er det lidt svært at se præcis hvilken type forretning i vil drive - Alarmer, ja men er det salg, er det overvågning, installation etc etc. og er det et komplementært produkt til en iforvejen igangværende forretning eller er det ment som "stand alone" forretning? 

 

Der er gode pointer hvis det er overvågning - men der er også et stort marked for alarmer for de lidt mindre ambitiøse eller fattige om du vil, i hvert fald på salgssiden.

 

Det er almindelige mennesker der har et sommerhus, en båd etc. som de godt kunne tænke sig at høre fra hvis der kommer ubudne gæster. Mange køber derfor en billig-alarm med mulighed for at sætte et sim kort i og aftaler med naboer at de må få alarmen til at ringe dem op også hvis den går og og omvendt, samtidig med de naturligvis selv bliver ringet op.

 

Det er ikke den forkromede løsning, men det er trods alt en alarmløsning til 2-4000 kr med sensorer og intet abonnement (udover taletidskort), hvilket jeg synes er rimeligt hvis ikke man er til en "rigtig" alarm løsning, hvor en central overvåger huset.  

 

Fælles for billig alarmerne er at de typisk har en elendig manual på engelsk og at mange mennekser ikke gider sætte sig ind i dem -> efterspørgsel efter præcis dette..

 

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)