Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling af Google Apps?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger Google Apps til at håndtere mine email, kalendere og kontakter (i stil med exchange). Det fungere super og jeg er mega glad for det.

Problemet er at mine 30 dags prøve er ved at udløbet og jeg har oprindelig indtastet mit private VISA oplysniger ind. Nu har jeg kigget lidt og har lidt svært ved at se hvordan jeg skla betale det med mit firma's (ApS) VISA kort. Man betaler via noget Google Checkout, og synes ikke at kan se nogle steder at man ligesom kan indtastet CVR nummer?

Jeg er ret ny i hele det her virksomheds halløj, men mener bare at firmaet + CVR SKAL være på regningen for at den kan betales af firmaet?

Hm, håber det giver mening, måske ikke helt super forklaret :P

På forhånd tak.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt det ikke er dét du spørger om, men er du sikker på du overhovedet har brug for betalingsversionen? Der er jo en gratis version, hvor man bare har lidt mindre diskplads (stadig meget mere end man nogensinde kommer til at bruge) og kan oprette et begrænset antal brugere. Jeg tilmeldte mig nemlig også oprindeligt premium-versionen, men indså at det var totalt unødvendigt..

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for Premium versionen da jeg skal synke med Outlook. Eller rettere jeg vælger at skulle synke med Outlook. Her snakker jeg "Exchange" like sync. Det får man kun i Premium versionen, så har brug for den.

Men kan sgu ikke helt dreje hvordan jeg får firmaet til at betale den....men det må jo være muligt da det jo ligesom er lavet til virksomheder :P Måske er det bare mig der ikke har kigget det rigtige sted endnu.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge Google Help skal jeg gøre følgende:

If you are less than 30 days away from your renewal date please follow these steps to change the Google Checkout account:

  1. Sign in to your control panel by visiting http://www.google.com/a/[your_domain.com]. Please replace [your_domain.com] with your actual domain name.
  2. Click Domain settings.
  3. Click Account information.
  4. Disable automatic renewals for your account.

When you receive email notification of the impending expiration for your account, visit the link to the Ordering page.

Authorize a new purchase for your Premier Edition subscription. This will replace the old subscription and charge your new billing information on the subscription expiration date.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)