Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fullrate - erhverv eller hvordan når man har kontor hjemme?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop startet ApS med kontor hjemme. Jeg har Fullrate her hjemme nu privat og jeg er helt tilfreds med dem. Problemet er at nu vil jeg jo ligesom gerne have firmaet til at betale for mit internet, men hvordan gør jeg det bedst/smartest, inden for loven rammer selvfølgelig :)

Skal jeg købe et erhvervs abonnement og have her hjemme, eller skla jeg købe medarbejder bredbånd da jeg jo selv er medarbejder og skal have internet der "hjemme" eller kan jeg holde min forbindelse og betale for den via udlæg som firmaet så refunderer?

Nogle idéer?

På forhånd tak.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige meget hvilken løsning du vælger, så skal du huske at du skal betale multimedieskat, medmindre du vælger selv at betale.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, det er jeg med på. Jeg ved endnu ikke rent praktisk hvordan jeg gør det, men det kommer jeg til, da jeg jo også vil have mobil og bærbare til rådighed. Så Multimedia skatten slipper jeg ikke for. (Jeg er IT konsulent :) )

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Qbus:

Jeps, det er jeg med på. Jeg ved endnu ikke rent praktisk hvordan jeg gør det, men det kommer jeg til, da jeg jo også vil have mobil og bærbare til rådighed. Så Multimedia skatten slipper jeg ikke for. (Jeg er IT konsulent :) )

 

Jamen så skal du lave din Fullrate forbindelse om til erhverv og lade firmaet betale.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også overveje om du skulle samle din internetforbindelse og telefoni et sted, sådan af praktiske hensyn.

Hos os har vi f.eks. valgt Telmore til adsl og mobiltelefoni til hjemmearbejdspladser for at have det hele samlet ved en leverandør og så tilmed en billig en af slagsen.

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det var nemlig også det jeg ville tro, men blev så lige usikker om det nu også var det smarteste og rigtigeste :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bare en privat forbindelse hos Telenor, hvor mit firmanavn fremgår på fakturaen i stedet for mit eget navn- dette accepteres fint. 

Grunden til ikke at vælge en erhvervs forbindelse er, at jeg ikke har et behov for at få deres ekstra service med som garanteret oppetid og teknikker tid indenfor x antal timer. Pris forskellen er 600,- eks moms i måneden. 

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok interessant. Det var nemlig også det jeg helst ville, da jeg heller ikke har behov for en "erhvervs" forbindelse i den forstand. Dog er prisen ikke det store problem hos Fullrate, da den tilsyneladende er det samme.

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg lige haft fat i Fullrate supporten og han mente bare at jeg kunne ændre leverings adressen til at indeholde mit firma navn og så burde det være ok.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)