Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker targeted traffic eller ej ? ..

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenny ZenTailor.net:

Hej,

Hvad kan jeg så gøre ?

Jeg vil gerne have noget reelt traffik og jeg ved der eksisterer firmaer der tilbyder det. kender bare ikke de fornuftige, men kun dem der er på alles "lorteliste" så at sige..

Håber i har nogen forslag.

 

Affiliatemarketing - brug de 50 kr. på et sikkert salg Smile

Du henvender dig til mange lande, så brug et af de internationale netværk som f.eks. AffiliateWindow, CJ.com, clixgalore, m.fl.

Du kan også bruge dine 50 kr. på 25 relaterede klik fra AdWords.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg prøver at tjekke de der affiliate sider ud, men ang adwords smider jeg allerede en slat efter dem, men har ikke genereret et eneste salg igennem adwords så er efterhånden lidt nervøs med at smide flere penge efter dem. Gør det naturligvis lidt, men syntes ikke det er noget der er super fedt for mig pt. Kan være jeg skal have sat mig mee ind i det, men har en nogenlunde fornugtig marketing kampagne, jeg valgt de rigtige nøgleord, de dyre beløb så jeg kommer øverst på siderne osv ..

Men seriøst jeg vil gerne sælge minimum 4 jakkesæt (eller tilsvarende) pr dag. Men HVER dag. Det vil give mig nok til at leve godt. Har også andet forretning kørende offline som jeg overlever på pt, men alene de 4 sæt vil give mig en profit på ca 45000,-kr pr mnd, og så er jeg glad. Men pt laver jeg knap det halve, og det sku ikke godt nok efter regninger, leve omkostninger osv..

Jeg aner bare ikke hvad jeg kan stille op.. ;-(

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenny ZenTailor.net:

ang adwords smider jeg allerede en slat efter dem, men har ikke genereret et eneste salg igennem adwords

Så er det nok de forkerte søgeord. Find præcise longtail søgninger, de er billigere og konverterer bedre. Hvis du kører bred match nu, så kan du se på din AdWordskonto hvilken longtail søgninger der er lavet på hvert enkelt bredt klik.

Hvor stort er dit daglige budget?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede med at køre adwords på 20usd pr dag, men da der ikke kom nogle kunder ud af disse klik, satte jeg det ned til 5usd.

Jeg tror det bedste jeg kan gøre er at satse på affiliate marketing. Jeg vil meget gerne ind på re-ress markedet. Altså sælge til andre, ex forretninger eller lign, da det jo så er meget større ordre der kommer ind konstant.

Men nu ser vi hvad der sker. Det jo bare at blive ved, så kommer det hele  stille og roligt.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenny ZenTailor.net:

Jeg aner bare ikke hvad jeg kan stille op.. ;-(

 

Du kunne bede "en" om at tage et kig på din webshop og hjælpe dig med at øge din konverteringsrate (hint...hint) ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fama

Tak for dit (næsten) tilbud ;-)

Jeg vil sige det sådan.

Kik på mit site, og hvis du kan( på selve sitet ) finde ting jeg kan gøre bedre og dine forslag giver mig en mærkbar konvertering giver jeg dig 25 % af extra profitten ("du" genererer) for den første mnd.

Det koster mig ikke noget, og du kan tjene nogle nemme penge hvis dine forslag er effektive.       Det er en win-win situation!

Jeg har allerede hyret en fyr der klarer min SEO osv.. men har ikke brugt så meget tid på at gå i dybden med konvertering når først kunderne er på selve sitet.

Har bare gjort hvad jeg syntes virkede effektiv, designmæssigt stilrent, simpelt at bruge, og vigtigst af alt kundevenligt.

Men du er yderst velkommen (stort hint!)  ;-)))

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kenny. 

Jeg tror ikke dit problem så meget ligger på kvaliteten på den trafik der kommer ind (jo selvf.) men mere i den måde som dit site er bygget op på. 

Du forsøger dig med noget der minder om en mellemting mellem en webshop og et website, og alene i de 3-5 minutter jeg var derinde... kan jeg se mega mange forhindringer for at du kan gennemføre nogle salg. 

Een var:

Når man står på produktet, skal man til at vælge en masse ting, der åbner i et nyt vindue, og man aner til slut ikke hvor man er henne på sitet. 

En ide kunne være, at glemme selve den hardcore webshop tilgang, med "add to cart" - og tilegne sig den mere "dell" inspirerede tilgang der så hedder "start customizing" - fordi det er jo lige præcis det det handler om på dit site. Hjælp dine besøgende intuitivt rigtigt igennem flowet, og lad være med at gøre det som alle andre webshops gør - fordi dit produkt er jo heller ikke det samme. 

Jeg ville jo heller ikke forvente at Ferrari lige pludselig åbnede en webshop, hvor man kunne "ligge i kurv" og "gå til betaling" - dit produkt ligger sig op af at skulle sælge på følelserne, og så til sidst lukke handlen med det gode tilbud, kontra at skulle have lavet det ved en skrædder herhjemme. 

Konverteringsoptimering handler jo om at ikke skuffe folk, og jeg er bange for at du skuffer folk rigtigt meget. Både med et middelmådigt design (og ellers høje priser - selvom det nok er billigt - ryger der nemt 1.000 kr i kurven - og det er værd at tage med når man snakker om noget er dyrt) en vaklen mellem hvad du reelt set gerne vil være på ZenTaiolor.net - og så et forkvaklet flow i dine sider. 3 ting som kan sende selv den bedste, mest toptunede kvalitetstrafik ned i et sort hul.

Tag ikke kritikken ilde op - min kommentar om designet, er ene og alene min egen personlige holdning til et site som ønskede jeg skulle ligge over 1.000 kr i kurven. Der skal andre boller på suppen.  

Det er bare min ydmyge mening.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene at du bør kigge på din webshop til at starte med, forsøgte at sætte tilbudet om 3 skjorter i kurven, men har ikke kunne finde ud af hvordan jeg vælger størrelse og stil

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:

Jeg vil mene at du bør kigge på din webshop til at starte med, forsøgte at sætte tilbudet om 3 skjorter i kurven, men har ikke kunne finde ud af hvordan jeg vælger størrelse og stil

Bang - allerede der er der en der er enig med mig :) 

Det er forvirrende, fordi folk forventer at det som på alle andre webshops, og skuffer du folk i den forventning, kan du vinke farveller' til salget. 

-Karsten

 

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan ikke forstå du ikke kan finde ud af at bestille 3 skjorter. (Vil dig gerne vide hvor du hænger fast i processen).

Jeg har valgt at lægge (mener der er 4) links direkte ind i  produktet med div valg man skal lave. Bla mål, stil osv.. Alt åbner i nyt vindue, og efter alt er overstået, betaler man. Men jo, ved godt det ikke er optimalt, ved bare ikke hvordan jeg kan lave det bedre..

Takker for oplysningen.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)