Hej Karsten. Jeg er til dels selv enig med dig. Er jeg ked af at sige. Jeg ved blot ikke hvordan jeg kan rette det til så det er mere funktionelt. Har prøvet lidt forskelligt, men det sku svært at finde noget alle syntes er simpelt. Har brugt thorborgs svigermor test(Mener jeg han kaldte den), og alle jeg kender syntes denne model er den nemmeste fordi den er overskuelig. men jeg kikker selvfølgelig lige igen, og ser hvordan jeg kan ændre det til noget mere brugbart. Jeg har en ide om jeg nok er nødt til at lave en ny website der er mere flow i. Jeg er dog glad for at du har kikket og hjulpet lidt med det hele ;-) |
Kenny ZenTailor.net:Hej
Jeg kan ikke forstå du ikke kan finde ud af at bestille 3 skjorter. (Vil dig gerne vide hvor du hænger fast i processen).
Jeg har valgt at lægge (mener der er 4) links direkte ind i produktet med div valg man skal lave. Bla mål, stil osv.. Alt åbner i nyt vindue, og efter alt er overstået, betaler man. Men jo, ved godt det ikke er optimalt, ved bare ikke hvordan jeg kan lave det bedre..
Takker for oplysningen.
Som udgangspunkt tror jeg du føler dig begrænset af din platform, fordi ellers var det jo ligetil. Jeg beskrev det før.
1. Produktside, hvor du flasher hvor fedt dit produkt er i kvaliteten osv. Klar call to action knap der hedder "Start customizing my XXX" - ja det skal testes
2. Så starter et "customizing" flow, meget lig det man kender fra betalingsflowet, der passer til det enkelte vare, stadig så man føler man selv er herre over processen, og man ved hvor man er.
3. til sidst betaler man så...
Fordelen ved dette flow er... du engagerer dine besøgende på en måde, der betyder de begynder at glæde sig til deres custom fittet produkt, og derfor (forhåbentligt) glider lettere igennem dit betalingsflow.
Jeg tror igen, at dit problem mere ligger i at du ikke kender dine kunder forventninger, krav og holdning til din shop. En ting som jeg et par gange har skrevet om i min AMINO blog. Du skal kende dine kunder bedre end nogen anden i din branche... ellers bliver kampen des mere hård.
-Karsten