Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maler og måske regøringshjælp til en lejlighed, søges..

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 10:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Rengøringsgruppen er igang - jeg afventer stadig besked på at komme i  betragtning ´de skulle lige sprørge anden leverandør om jeg måtte være med. Meget interessantConfused da Lynge ikke er særlig stor.

Mvh

Jannie

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jhon

jeps jeg tager ikke mere med ibber her..

 

god dag

 

mikkel

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannie H:

Hej Ib

Rengøringsgruppen er igang - jeg afventer stadig besked på at komme i  betragtning ´de skulle lige sprørge anden leverandør om jeg måtte være med. Meget interessantConfused da Lynge ikke er særlig stor.

Mvh

Jannie

 

Big SmileHej Jannie - rart at se dig igen !!!! Talte/havde besøg af Paul fra Telenco igår 

Tak for dit svar, som jeg i en åben tråd havde stillet til Mikkel Friis, som jo var en af "iniativtagerne", og derfor den rette at spørge.

JWinko moderator John- selvfølgelig ville jeg tilsende Mikkel Friis en PM, hvis det var så nødvendigt og interessant for mig. Men tidligere har jeg i andre tråde kunnet læse, at selv diverse henvendelser omkring samme emne, ikke har virket i tilfældet Mikkel Friis.  Og da problematiken var berørt i en åben tråd, blev min respons også bibeholdt i samme forbindelse.

WinkDet som jeg oppenere imod var, at useriøse tiltag og bondefangeri er der ikke brug for på amino. "Vi" har nok i forvejen diverse steder og ikke mindst på nettet.

IdeaJeg håber så tilsidst på, at trådstarter alligevel får løst sin opgave, trods denne "støj" fra Mikkel og undertegnede. Til dette kan jeg oplyse at det er Mikkel der har startet dette og ikke undertegnede.

Bedste hilsener

YesIb

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannie H:
Rengøringsgruppen er igang

Er det ikke det domæne som jeg snart får for 100 fra Mikkel som har sat det til salg?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jen

Det er helt korrekt, som der også kan læses i den tråd med domænet, kan ses problemet og grunden til denne side stoppede hurtigt igen.

Heller ikke fordi jeg havde planer om at byde ind på denne opgave, mere for at få en lokation på stedet.

 

OBS: vi har aldrig lavet bondefangeri ! Ville nok også være dumt når man konstant er synlig herinde.

Mikkel

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 11:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Ja jeg er her endnuBig Smile og godt at høre at du har taget Telanco, ham har jeg haft rigtig meget glæde af i de år som jeg har haft ham. Så nogle seriøse findes der her i lille Danmark.Big Smile

Mvh

Jannie

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 11:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Det er rigtig dejligt at høre at i ikke vil lave bundefangeri, og meget rigtigt ville det være rigtigt dumt, da du / I er meget synlig herinde. Derfor vil jeg også gerne vide,har i fået spurgt den leverandør ( Rengøringsfirma) om Lynge egnen kan komme i betragtning?Wink Da jeg stadig afventer svar!

Mvh

Jannie

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie

Vi har valgt og lukke denne portal ned og give SAMRS hele det marked :-) Vi fik ikke penge fra dem vi brugte tid på at finde opgaver til, så ikke os der snyder, men os der blev snydt Sad

Vi har sat fokus på andre brancher og der kører det fint nu, vi har dog også sat callcenter på opgaven..

Hård start men, det går fremad

 

Mikkel

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opretter en ny tråd. Mine indlæg er vist druknet her. Så jeg svare ikke længere i denne tråd

Mvh. Henrik

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så låser vi denne tråd Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)