Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS-løsninger (web->sms)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Business,

 

Der er rigtig mange udbyder på markedet der udbyder disse services, så tænk dig godt om, og vælg også lidt med hjertet.

 

Prisen på 20 øre, tjaeh det er ikke helt ublu, betal du hellere 20 øre, og det så virker, end betal 18 øre, for noget der kun virker 90% af gangene, ved 10 SMS er det jo kun 10 øre sparet.

 

Jeg vil også anbefale dig at undersøge hvordan du kan integrere det med din hjemmeside, har du programmerings evner, kan du bare finde det der populært kaldes en SMS gateway, men kan du ikke selv programmere, er det jo værd at finde et system, hvor disse ting kan integreres.

 

Det er også korrekt at Bibob udbyder en SMS API, så du kan afsende fra deres platform til 15 øre, det du dog skal have i mente er at du afsender med dit eget telefon nummer, med en rigtig SMS Gateway kan du brande din besked ved at indstille afsendere til navnet på dit firma el.l.

 

CoolSMS, har mere end 10 års erfaring med SMS og Overtaksering, og er den største udbyder af Bulk SMS Gateway i DK.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

For nogle år siden brugte jeg en del tid på at finde en SMS leverandør i hele verden - til et projekt der så ikke blev til noget.

Men her kunne man udsende SMS i DK for noget omkring 0,019 kroner (omrking 2 øre)pr sms. Det var for 3-4 år siden og det er sikkert blevet billigere siden. Man kunne så udsende fra site eget telefonnummer i hvert land for kr. 500,- pr måned. Og man kunne modtage gratis.

Jeg har mistet alle mine mails på projektet så kan ikke huske hvad de hed. Men søg sms gateways i udlandet - det er langt billigere.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Whau.....sikke en masse gode svar ;o)

Tak skal I ha'....jeg må vist i gang med at undrsøge lidt mere, udfra alle de svar....

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Lauge:

For nogle år siden brugte jeg en del tid på at finde en SMS leverandør i hele verden - til et projekt der så ikke blev til noget.

Men her kunne man udsende SMS i DK for noget omkring 0,019 kroner (omrking 2 øre)pr sms. Det var for 3-4 år siden og det er sikkert blevet billigere siden. Man kunne så udsende fra site eget telefonnummer i hvert land for kr. 500,- pr måned. Og man kunne modtage gratis.

Jeg har mistet alle mine mails på projektet så kan ikke huske hvad de hed. Men søg sms gateways i udlandet - det er langt billigere.

Det lyder meget interessant, og vi leverer også selv webprojekter med SMS gateway inde over. Teleudbyderne i DK spiser bare en rigtig stor kage af dette, især når der skal sendes/modtages begge veje.

Jeg har tidligere været inde  over udenlandsk setup (for nogle år siden), men der var på daværende tidspunkt ikke god nok levereringsgaranti eller hurtig nok levering af SMS'erne, og det røg derfor ud i sandet, da SMS'erne selvfølgelig skal komme hurtigt og rettidigt. Tabte eller forsinkede  sms'er kan være mange tabte penge for inderhaverne af websitet der sender SMS.

Men hvis du skulle falde over nogen af dem eller komme i tanke om noget, vil jeg og helt sikkert også mange andre her på Amino været interesseret i at høre nærmere, eller blot høre navnet på en potentiel leverandør af dette til favorable priser :)

Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg kan kun give Mads Fra CoolSMS ret i at der findes en masse udbydere på markedet og at man derfor skal tænke sig om inden man vælger og ikke mindst teste systemerne inden at man køber.

Ligesom ved alle andre brancher får man hvad man betaler for.

Vigtigste parametre for mig at se ved valg af leverandør er:

- Oppetid på SMS gateway
- Leveringstid på afsendelser
- Support - 24/7 - Har leverandør en support tlf. du kan ringe til hvis det brænder på?
- Hvor lang tid har leverandøren eksisteret - virker deres hjemmeside troværdig?
- Hvad siger leverandørs nuværende kunder - Tjek evt. anmeldelser på www.trustpilot.dk 

Dermed ikke sagt at prisen selvfølgelig også spiller en vigtig rolle, men hvis du tager udgangspunkt i ovenstående gåt du sjældent galt i byen.

Hvis du søger på ordet "sms gateway" på google får du hurtigt et overblik over dem som bevidst har brugt en masse penge på SEO og derfor også i mine øjne, typisk dem man skal tage mest seriøst.

God jagt Big Smile

Mvh.

Martin Schrøder
Admin. Direktør
www.cpsms.dk
www.compaya.dk

+45 8838 9000

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Whau.....sikke en masse gode svar ;o)

Tak skal I ha'....jeg må vist i gang med at undrsøge lidt mere, udfra alle de svar....

Jeg bruger selv www.frostsms.dk som leverandør og der er INGEN problemer med support og oppetid.. de leverer lynhurtigt til mobiler.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med så mange gode svar inkl. gode pointer....takker endnu engang ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)