Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på ny webshop med telefoner til ældre

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Henrik:

Mikael christiansen:

Siden synes jeg ser flot ud tillykke med det Smile

forsiden synes jeg skal være en hurtigt fortælling om jer og et links læs mere de meste købte produkter  et par linjer ord om de ting og et link læs mere.

 

Kontaktsiden sæt CVR nummer øverst samme med telefon nummer , siden ser mere troværdigt ud så.

 

I titlen ville jeg fjerne den ene streg der ligner et i ud på google jeg denne her streg | <title>Tele Call Danmark | tilgængelig telefoni til ældre og handicappede</title>

Hej Mikael

Syntes du ikke at det er nok at handelsbetingelser står i top menuen?

- jeg har ændret stregen i overskriften. Jeg tror at det er det som du mener. :-)

vh
Henrik

 

nej det er denne her streg jeg synes der ligner et i  |

Tele Call Danmark | Tilgængelig telefoni for ældre og handicappede

Fastnettelefoner og mobiltelefoner til ældre mennesker. Også stort udvalg af mobil og fastnet telefoner til handicappede.
telecall.dk/ - Cached - Lignende

Hej Mikael

Nu er det rettet til en vandret streg.
tak for hjælpen

vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Henrik:

Hej Aminoer

Så kom min nye webshop endelig i luften.
Jeg vil sætte stor pris på din mening om design, funktioner som telefon guide på min nye webshop telecall.dk
Alt kritik er meget velkommen –så fyr løs Big Smile

vh
Henrik

Hej Henrik,

En sjov niche du har fundet dig der. Jeg tænker bare på, hvor mange ældre, der har behov for disse telefoner handler hos dig på nettet? Har du andre salgskanaler, end webshoppen?

 

Hej Denni

Det er faktisk noget af en udfordring, for de fleste kunder i webshoppen er pårørende. Dvs. at målgruppen er faktisk alle som har ældre mennesker i familien, og hvem har ikke det?

En stor del af vores salg er gammeldags fjernsalg. Mange bestiller pr. telefon eller pr.  snail mail (alm. post), men vi har også eksport til Færøerne og til Grønland.

Nu er vi også blevet leverandør til Telekæden som forhandler flere af vores fastnettelefoner og mobiltelefoner til ældre :-)

vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, at du allerede har rettet mange af sprogtingene - jeg synes forsiden blev meget bedre, nu teksten ikke er fremhævet i så store afsnit ad gangen! 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

May Kønig Hansen:

Super, at du allerede har rettet mange af sprogtingene - jeg synes forsiden blev meget bedre, nu teksten ikke er fremhævet i så store afsnit ad gangen! 

Du har fuldstændig ret
tak for hjælpen Smile

Andres meninger er naturligvis stadig mere end velkommende Big Smile

 

vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes idéen er rigtig god - tænkte allerede i går, at du måske burde reklamere mere direkte til guiden på forsiden.

Men - den ser lidt mere kompleks ud, end den behøver. Især i det nederste afsnit med afkrydsningsboksene, er der mange "dobbeltsætninger" som virker lidt overflødige

Eksempel:

Lys i taster:
Marker her hvis telefonen skal have lys i tasterne

Der behøver man måske kun skrive:

 Skal have lys i tasterne

Jeg synes det ville være mere overskueligt, hvis afkrydsningsboksene hele vejen ned var yderst til venstre.

Og så er der en slåfejl i én af info boksene: Høreapparater er blevet til hæreapparater ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

 

En hurtig tilbagemelding på din hjemmeside. Du har nogle fine produkter, men din første side er for uoverskuelig. Du har alt for mange ting du vil sælge. Gem f.eks. dine batterier og andet sekundært længere ned ellers bliver dine kunder skræmt væk.

 

God held med forretningen.

 

Flemming Hasselriis

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Mange tak for konstruktiv kritik Big Smile

Er der nogen som vil kommenterer min nye telefon guide ?

vh
Henrik

Brug tegninger i stedet for al den tekst. Kunderne bliver forvirrede og forsvinder. Og igen - kort produkt programmet ned så det bliver mere overskueligt.

 

Flemming Hasselriis

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

May Kønig Hansen:

Jeg synes idéen er rigtig god - tænkte allerede i går, at du måske burde reklamere mere direkte til guiden på forsiden.

Men - den ser lidt mere kompleks ud, end den behøver. Især i det nederste afsnit med afkrydsningsboksene, er der mange "dobbeltsætninger" som virker lidt overflødige

Eksempel:

Lys i taster:
Marker her hvis telefonen skal have lys i tasterne

Der behøver man måske kun skrive:

 Skal have lys i tasterne

Jeg synes det ville være mere overskueligt, hvis afkrydsningsboksene hele vejen ned var yderst til venstre.

Og så er der en slåfejl i én af info boksene: Høreapparater er blevet til hæreapparater ;o)

Jeg vil lige finpudse guiden inden først. Derefter kan jeg evt. lave et link fra forside teksten :-)

Min udfordring er lige nu at der er et tekstfelt over boksen som ikke kan fjernes og et tekstfelt ved siden af boksen som jeg kan efterlade tomt. Det ser bare lidt mærkeligt ud med checkboksen under teksten.

Det er en udfordring som min programmør må arbejde videre med :-)

Stavefejlen er rettet :-)

vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Forfatter:

Henrik:

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Mange tak for konstruktiv kritik Big Smile

Er der nogen som vil kommenterer min nye telefon guide ?

vh
Henrik

Brug tegninger i stedet for al den tekst. Kunderne bliver forvirrede og forsvinder. Og igen - kort produkt programmet ned så det bliver mere overskueligt.

 

Flemming Hasselriis

 

Hej Flemming

Jeg har flyttet to produktgrupper ind under andre produkter

Hvad mener du med at jeg skal bruge tegninger? af hvad?

vh
Henrik

 

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)