Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp søges til salgs ideer af skræddersyede tøj. Jeg er pt lidt lost.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg er i dk i 3 mnd, (er normal bosat med mit skrædderfirma i thailand), og har løst planlagt at kontakte en masse firmaer der er interesserede i skjorter, jakkesæt og lign, men jeg har ramt en mental mur, da jeg nu efter en uge, er mere optaget af at lave enny website med bedre flow end min nuværende (har lige hyret et firma til opgaven i aftes efter massivt pres fra karsten lund og et par andre haha), men jeg er her som sagt i 3 mnd og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg skal starte. Jeg leder efter private, firmaer osv.. Kommer ud og tager mål, viser stofprøver osv.. men efter jeg har kontaktet 3-4 firmaer er jeg nu helt blank.

Jeg mangler lidt ideer til hvor jeg kan starte med at lede efter interesserede kunder.

Jeg tænker muligvis at kontakte hoteller, og se om jeg kan få nogle kontakter til skjorter, og firma tøj sat istand, men igen, jeg er pt helt blank ;-)

 

Håber at få lidt ideer fra jer.

Takker!

 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenny,

 

Hvad med at prøve forskellige netværksgrupper / herreloger.

Round Table, Odd Fellow Loge, og hvad de nu hedder alle sammen. Der sidder en masse mennesker, der går op i deres habitter.

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

Super ide ;-)

Det prøver jeg da. Fed tanke, jeg ville aldrig have overvejet noget der minder om det haha

Takker!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere gange oplevet at skræddere er kommet forbi de virksomheder jeg har haft arbejdet i. De fleste større virksomheder (med it/kontor arbejde) får besøg.

Jeg har tidligere arbejdet for WM-data (nu logica) og de ligger i Ballerup industri kvarter. Hvis jeg var dig ville jeg tage et "raid" og nappe alle de it virksomheder der ligger i dette kvarter (ret mange).

Da jeg var der kom der en "Tailor Joe" som jeg fik syet lidt fra. Jeg har også fået syet tøj af narry.com både i Thailand og når han har været i Kbh.

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Jeg har overvejet noget lign. Har mødt narry personligt i pattaya engang, og spurgt ham om hjælp for laang tid siden, men han (eller hans ansatte) er på ingen måde samarbejdsvillige da de tror jeg vil stjæle deres kunder. Det kunne han jo have ret i, haha

Hvordan tager de skræddere kontakt på de steder du nævner ? Hænger seddel op i kantinen at de kommer kl det, den og den dato, eller bare nu og her ?..

Takker for hjælpen ,-)

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Da jeg var der kom der en "Tailor Joe" som jeg fik syet lidt fra. Jeg har også fået syet tøj af narry.com både i Thailand og når han har været i Kbh.

Hvad måtte du iøvrigt slippe, og for hvilke produkter, hvis jeg må spørge ?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt klar over hvordan de får lov til at komme, men mange virksomheder ser det jo bare som en slags service til deres ansatte.

Jeg ville nok prøve at tage kontakt til enten HR eller den lokale "medarbejder forening" (de fleste større steder har en sådan, og de er nok bare glade for at blive kontanktet). Ring til hovednummeret og få navn og nummer på formanden for medarbejder foreningen, og nøjes med HR hvis de ikke har en sådan :)

Mht priser så svinger det lidt. Det er jo billigere når man er dernede end når man skal have det herop. De fleste der kommer til DK plejer dog at have en slags pakke som gør at man køber for et minimumsbeløb. Jeg kan ikke helt huske det men mener at jeg betalte i omegnen er 4000 for to sæt med ekstra bukser, et par skjorter og slips.

Det kommer jo også an på stoffets kvalitet osv. Når man er i Thailand plejer jeg ikke at betale mere end max 1200 per sæt og her er det så i noget god kvalitets stof (man kan få det billigere hvis man går på kompromis med skrædderen og stoffet).

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)