Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Samarbejdspartner / mentor-ordning mht. salg og produktion af tilbehør til sports- og børnetøjsbeklædning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nørlund
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino`er.

Jeg sidder ( som mange nystartede iværksættere ) inde med en rigtig god idee, vedr. tilbehør til overtøj / børneovertøj / skijakker etc..MEN jeg føler at jeg har fået " bind for øjnene " i denne fascinerede nye verden og , søger derfor enten en mentor eller en samarbejdspartner, som kan være behjælpelig med " at sætte skub i tingene".

Tidligere har jeg været i kontakt med en patentvirksomhed i forhindelse med min idee. I første omgang ville de gerne arbejde videre med ideen som " en nyhed ", men trak kort tid efter " følehornene til sig ", med den begrundelse, at der var et andet produkt, som lignede min idee, dog uden samme funktion. De anbefalede , at jeg fik patenteret ideen som et " brand " istedetfor..længere er jeg pt. ikke kommet. Men jeg føler et stort behov for at få " sø-sat " min idee eller at få solgt den i forbindelse med " royalty ".

..Er der nogen derude, som kan give en hånd ?

 

Mvh. Sisse

Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sisse,

Jeg kan måske hjælpe da jeg altid er på udkig efter nye produkter til det vietnamesiske marked.

Send mig en e-mail på trieu@lotusen.dk

Venlig hilsen

Trieu Luu

Fra Nørlund
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trieu

 

Jeg sender dig en besked på din mail.

TAK for din tilbagemelding.

Mvh.

Fra Nørlund
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  igen Trieu.

 

Tak for din tilbagemelding.

Det som jeg er på udkig efter er en evt. producent i Vietnam ( evt. under Fairtrade vilkår ). En del af " mit produkt " indeholder nylon-bånd i forskellige farver og selve lukningen er af metal.

Med hvad er din " tilgang til Vietnam" ? og hvilke kontakter har du til landet ?

mhv. Vindihåret / Sisse

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)