Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Herre tøjbutik med fokus på unge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

har haft i tankerne at starte min egen webshop som sælger moderne tøj til unge mænd. Jeg mangler bare at finde en leverandør til tøjet.

Er det muligt at få en leverandør hvor man bare kan vidersælge, så jeg ikke skal investere i et lager?
Er det sikkert at bruge leverandører fra Kina, med dette tænker jeg på at det jo er vigtigt at tøjet er ægte.

Nogen der evt. kender nogen gode steder jeg kan kigge?

Tak på forhånd :),

mvh
Esben 

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben

Velkommen til amino.

Først vil jeg gerne sige at bare HER inde er der mange iværksættere der sælger herretøj til unge mænd. Jeg tror det marked er langt mere end overbooket og er du stædig og forsat ønsker at køre denne virksomhed så synes jeg du skal gøre dig mange overvejelser, lave en forretningsplan, handlingsplan og ligge budget. Undersøge markedet og se hvad de unge vil have med mere men som sagt så er der rigtig mange konkurrenter.

At handle med kina er intet problem. Du skal dog huske at undersøge told, moms og import regler. Hvis du ønsker at lave dine egne produkter og få produceret i kina så skal du sørge for at holde godt øje med produktionen da de gør NØJAGTIG hvad de for besked på men så heller ikke mere.

Køber du færdige produkter ser jeg ingen fejl i at hente fra kina. Ville dog stadig tage ned og undersøge deres baggrund og sikre at det ikke var børn der sad og lavede det tøj du købte.

Man vil jo nødig ende på forsiden at eb.dk med "Dansk iværksætter støtter børnearbejde" :P

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben

Hvis jeg var dig ville jeg kigge lidt på http://sydine.com/ og eventuelt tage en snak med dem om muligheder der. Jeg synes de virker som nogle rigtig flinke og professionelle mennesker da jeg selv var i kontakt med dem.

Der kunne du nemlig få lavet din "egen" slags herretøj, altså selv lege lidt designer. Ham jeg snakkede med fra sydine fortalte mig nemlig at jeg kunne komme med nogle forslag til noget jeg kunne lide, og så kunne de sætte en designer på det, og derefter vil de så kunne producere det antal du ønsker. Men dette kræver så selvfølgelig et lager - men jeg ville tro at hvis du kunne lave noget fedt (unikt) tøj, evt. starte ud med nogle t-shirts, så du skiller dig lidt ud fra mange af de andre der sælger tøj, så kunne du måske være heldig at få et godt salg - desuden fik jeg også et indtryk af at sydine lavede tøjet meget billigt da de holder til i Moldovien, men stadig havde stor fokus på de ansatte (mht. løn, sygesikring osv)..

Men det kræver selvfølgelig at man har lysten til at smådesigne lidt (altså komme med de ting du ønsker der skal med), og så et lager!

Held og lykke med projektet :b

Mvh Uffe

Fra cph-paris
Tilmeldt 2. Sep 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej esben

håber ikke det er for sent... men et godt råd (klog af skade)... HOLD DIG FRA SYDINE...

har ik haft andet end bøvl med dem... de ignorerede mig i 3 mdr, hvilket må siges at være fuldstændig utilgiveligt, når man har et 'samarbejde' kørende. de endte med at koste mig RIGTIG RIGTIG dyrt fordi de slet ikke leverede produktionen... og jeg har kendskab til flere andre der har samme erfaring.....so, NO GO.... for din egen skyld.

vh

kasper 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Opdatere end firma website indtil den 01. Marts... Det er dælme længe, når man lever af salg online, og kunderne finder en den vej Indifferent

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)