Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

226 ansøgninger... og what not to do.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Bare lige en historie som lige skal ud.

Vi søgte for nylig en medarbejder mere til lagerhotellet. Denne gang valgte vi at poste det på en af job portallerne. Jeg gjorde den KÆMPE fejl at skrive, at man kunne ringe for spørgsmål omkring stillingen. Vi fik i løbet af få dage 226 skriftlige ansøgninger, og telefonen stod ikke stille overhovedet. På et tidspunkt var det så galt at jeg havde flere ubesvarede opkald end reele telefon samtaler.

Set i bakspejlet så kunne vi jo sige os selv at det nok var situationen i øjeblikket. Men var bare ikke lige klogere....

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du får mange ansøgninger kan du gøre som en jeg hørte om:

kontordamen kom ind med 200 ansøgninger og sagde at det var alt for mange - direktøren tog 2/3 del og smed dem ud - hvorfor gjorde du det spurgte kontordamen 

JO - den person vi skal bruge skal være dygtig og heldig - de der var ikke heldig svarede han, og pegede på papirkurven 

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør vi næste gang Big Smile

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har også prøvet det, med jobnet, over 600 ansøgninger på 3 dage. jeg gør det aldrig igen, for man kan ikke slette det, eller det kan man godt, men så har Ofir og mange andre lige nået at sætte det på deres side eller i avisen, vi hade også flere som bare mødte op på vores privat adresse for at søge jobbet, og adressen er jo ikke svær at finde hvis man bruger Google, den sidste som mødte op hos os kom en fredag aften kl. 21.30, så bliver man sur og han fik ikke noget job Big Smile

Vi bliver stadig ringet op ca. en gang om ugen om det job (det var opslået i november sidste år) for flere af  landets job center har stadig vores jobslag til at hænge, og hvis jeg ringer til dem så siger de bare at det hænger der hvis vi nu skulle bruge flere, men hvis vi godt vil have det taget ned så må de jo gøre det, JA TAK

Så pas på med hvad I gør nå I bruger job portaler.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)