Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser produktion Kina?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København NV.
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skriver til jer, fordi jeg er igang med et større projekt på min handelsskole.

Vores projekt er at lave et produkt med forretningsplan.

Jeg kan desværre ikke fortælle helt i sømmene hvad vores produkt er, da jeg ser potentiale i det.

Men det er i bund og grund en taske bestående af tre lag, læder, plast materiale og silke.

Størrelsen er ca. 60 cm i længden og 20 cm i breden.

Det er self. ikke den helt store beskrivelse, men på nuværende tidspunkt har jeg brug for nogle ca. priser på produktion i Kina. Hvis i kender nogle steder man kan finde det, eller hvis i selv har erfaring med det, ville det være super hvis i vil dele det med mig.

Jeg håber i vil hjælpe selvom det som sådan ikke er på business niveau... Måske bliver det senere :)

 

Hilsen Christen

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug alibaba til at finde priser på det evt? 


Det kan godt gå hen og blive svært at komme med en produktionspris uden at vide hvad der præcist er tale om? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København NV.
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det beklager jeg.

Men hvis i/du har nogle ca. priser på læder, silke og plastik, så det bare er i meter mål. Og hvis i så har en ide om hvad timeprisen er i Kina. Så kan jeg selv pejle lidt efter det.

Hilsen Christen.

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun anbefale dig at bruge alibaba. Send dem en direkte beskrivelse af produktet. Jeg kan næsten garantere dig at de ikke kopiere ideen. De fleste af fabrikkerne på alibaba har ikke salg til private, men producerer på bestilling til virksomheder. Du bliver nød til at fortælle dem hvad du vil have.

Læs mere om Kovacevic & Reinholdt

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christen

Som andre siger alibaba er oplagt men hvis du kunne fortælle lidt mere om materiale og hvis du ville handle med  Indien kan du får min kontakt der.Super service ,og meget  pålidelig.Jeg fik lavet kun 5000 stk læder jakker der og firma tilbudet mig luft fragt på deres regning hvis vare var forsinket. Uden at det var i kontrakten.

Fra København NV.
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tasken er stadig under udviklingsfasen. Jeg har taget kontakt til en produtionskole, i håb om at de kunne hjælpe os med at lave en prototype. Det er derfor svært at fortælle præcist det rigtige materialevalg. 

Men hvis jeg kunne få informationen om din kontakt, ville det være super. Hvis du også kunne fortælle mig den fremgangsmåde du havde/har til fabrikken. 

På skoleplanet skal jeg egentlig bare bruge nogle ca. priser, timeløn og sådanne priser. Jeg arbejder dog med den ide at tag skridtet videre.

Måske virker det lidt paranoidt ikke at ville røbe så meget af ideen, men jeg tillader mig at være det her i starten.

 

 

 

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

christen:

Tasken er stadig under udviklingsfasen. Jeg har taget kontakt til en produtionskole, i håb om at de kunne hjælpe os med at lave en prototype. Det er derfor svært at fortælle præcist det rigtige materialevalg. 

Men hvis jeg kunne få informationen om din kontakt, ville det være super. Hvis du også kunne fortælle mig den fremgangsmåde du havde/har til fabrikken. 

På skoleplanet skal jeg egentlig bare bruge nogle ca. priser, timeløn og sådanne priser. Jeg arbejder dog med den ide at tag skridtet videre.

Måske virker det lidt paranoidt ikke at ville røbe så meget af ideen, men jeg tillader mig at være det her i starten.

 

 

Det er svært at give nogle priser, hvis du endnu ikke kender materialevalg og hvor stor produktionen skal være.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)