Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget ville du give for 30.000 besøgende?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen,

Det er kommisionsafregnet, så de vil  kun betale hvis nogle af de 30.000 besøgende laver et salg eller en bestilling :-)... I øvrigt samarbejder jeg ikke direkte med virksomhederne, men igennem et affilaite netværk.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bedste bud ville være at det var et sted mellem 500-1000 dkk værd pr. måned

Men der er som sagt så mange faktorer der spiller ind.

Du kan jo aftale hvad du vil med en interesseret. - om det skal være klikpris, eller pr. handel eller visning.

Mvh

Jesper

 

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig 30.000 målrettede besøgende og jeg giver dig 15 % af den profit der må komme extra ud over min alm målsætning.

Pr kunde tjener jeg genemsnitligt 600,- x konvertering på ca 3 som så i sidste ende giver en fortjeneste til dig på kr 27000,-

Det er et fornuftigt tilbud, og gælder iøvrigt for alle der vil send mig nogle kunder til skjorter og skræddersyede jakkesæt ;-)

Lad mig høre fra dig hvis du er interesseret.

Kan jo ikke koste dig noget, under alle omstændigheder..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Kære venner, 

Min kammerat og jeg arbejder på en ide, som vi finder rigtig spændende.

Vi har lavet et lille regnestykke og er kommet et slut resultat som lyder på 30.000 besøgende om måneden.

Hvor meget er det værd for jer? 

vis i kan ramme min målgruppe med ord som strip ,stripper striptease stripshow strippere, polterabend danser dans og giver mig 30.000 besøgene om måneden er det vel omkring 30.000 til 50.000 kr værd for mig vis i  ikke rammer min målgruppe er det 0 kr værd for mig giv mig relevante besøgene der søger mine produkter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
vis i kan ramme min målgruppe med ord som strip ,stripper striptease stripshow strippere, polterabend danser dans og giver mig 30.000 besøgene om måneden er det vel omkring 30.000 til 50.000 kr værd for mig vis i  ikke rammer min målgruppe er det 0 kr værd for mig giv mig relevante besøgene der søger mine produkter

Mikael rammer det essentielle her, men lad mig prøve at uddybe med et tænkt eksempel.

Hvis du kan levere 30.000 besøgende pr. mdr der er interesserede i at leje jetfly, og du leverer de besøgende til at firma der lever af at udleje jetfly, kunne de besøgende være måske 100kr. værd stykket, måske endda mere endnu.

Leverer du de samme besøgende til en hvilken som helst anden branche, det kunne være Mikaels stripside, er de besøgende så godt som intet værd for ham.

Og leverer du målrettede besøgende til ham kan du se i hans svar at det ville være en del værd for ham.

Der kan være virkelig stor forskel på den trafik man får på sine sider, og generelt siger man at trafik der kommer fra søgemaskinerne som oftest er meget målrettede. og hvis du leverer dem den vare de søger er der ikke langt for dem til at købe. en anden generel ting er at man siger at social trafik, såsom facebook besøgende er langt sværere at sælge til, de havner som oftest på andre sider fordi de impulsklikker og for dem er der som regel langt til en handel.

Det er derfor det er så svært at svare dig ud fra at du blot skriver besøgende, det handler om relevans og trafikkvalitet.

Jeg håber det her giver lidt mere mening for dig!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)