Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg mig en tidssvarende og website.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Den skal være googlehaløjsa optimeret

15-25 sider

Flotte farver og bling bling, uden det blivet lamt

Mange billeder, og ting der bevæger sig

Nem at uploade nye billeder på (som det eneste)

Ingen web butik

Siden skal være dynamisk, stilren, med på beatet, - have en min. lifespan på 5 år.

Forvent af modtage en del billeder, der skal redigeres inden de umiddelbart kan anvendes på siten

-----------------------------------------------------------------------

"Udvalgte bliver henvist til eksisterende side, for nærmere info. Jeg skal have en "all in" pris.

Kom med en "priside" og min. 3 referencer.

Det haster æ´ mere end det jawer....meen når vi har kontraktet, forventer jeg max 4 uger til launch..

 

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du evt. har et link til et website der allerede idag findes, som rent visuelt/teknisk minder lidt om det du kunne tænke dig, så tror jeg det er en stor fordel hvis du poster det link her på forum'et. Så kan det være lidt nemmere at sætte sig ind i lige præcis hvad dit forventninger er til sitet.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DEVO (fedt band i øvrigt)

 

Nu ved jeg naturligvis ikke hvad du mener med "bling bling" eller for den sags skyld hvad din side skal handle om... Men du skal huske på at "bling bling" ikke nødvendigvis er "oppe i tiden" - bare se på Facebook og andre populære sider.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

med på beatet, - have en min. lifespan på 5 år.

googlehaløjsa optimere?

 

Undskyld, men den kombi kan ikke andet end at fremkalde et smil på læben

Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaeh - ok, kan så godt se det måske gik lige hurtigt nok med mit indlæg....Det beklager jeg, og undskylder med at jeg i bund og grund ikke bruger min tid på IT. - Man kan da ikke sige andet end jeg forsøgte at ramme terminologien....

Som ønsket poster jeg hermed en pendant www.bladt.dk - Nu er min virksomhed noget mindre, men beskæftiger sig med lignende ydelser.

- Jeg vurdere opgaven som et godt job for den kreative, mindre virksomhed.

Ps. jeg behøver ikke mail/indlæg fra brugere, der af ren "hør på mig benzin" - absolut ser sig nødsaget til at spilde min tid, på ligegyldige oplysninger og bemærkninger. (i al respekt)

 

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på vi kan løfte opgaven. 

Har du mulighed for at sende mig en mail til admin@cetadesign.com og lige beskrive lidt nærmere hvad det er du godt kunne tænke dig så kan vi tage den derfra.

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)