Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email marketing system - Billigt pr. bruger?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg forespørger et system hvor jeg live (via en url) kan sende email og navn over til et system, som automatisk sender en email ud til dem. Herefter får de efter 1 dag en mail, efter 3 dage osv. (i alt 15 mails over fuldtidsperiode).

Jeg har kigget lidt på autoresponder.dk, men det er dyrt pr. bruger. Jeg søger derfor noget hvor det gerne må koste en masse i opstart, men en lav pris pr. mail, da der er stor volume - men lav kvalitet. Så det er begrænset hvor dyrt det må være.

Efter de 15 mails, skal de ryge over i en tilbuds database, hvor jeg så selv kan sende nye emails til.

Nogen der ved hvor jeg kan købe/leje sådan et system?

 

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale www.aweber.com...

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hedegaard:

Jeg kan varmt anbefale www.aweber.com...

Kan de også det der hvor nye emails automatisk får email efter X antal timer?

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Aweber kan sagtens håndtere autoresponders :)

Mvh, Marc Falk

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig "Interspire Email Marketer". Du køber softwaren, det koster 300-400 dollars så vidt jeg husker. Installerer det på din server. Og ja så kan du gratis sende mails for altid. Det software kan virkelig alt, kobles sammen med formularer på hjemmesiden, kontaktlister, autoresponders og meget mere.

Det kan simpelthen alt, kanon brugervenligt :-) og kanon support, du kan nærmest få dem til at installere det på din server hvis du ikke selv kan finde ud af det :-)

se mere på interspire.com

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dino:

Jeg vil anbefale dig "Interspire Email Marketer". Du køber softwaren, det koster 300-400 dollars 

Tusind tak for den anbefaling.

Kan du - eller andre - sætte det op for mig? Skal have mulighed for jeg kan levere data live via en URL streng

 

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. kigge på www.mailinglist.dk - Vi tager ikke noget månedlig fee, man betaler kun når der bliver udsendt nogen mails, altså ingen betaling pr. bruger der er i systemet eller månedlig fee :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)