Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks billigste webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

 

Jeg har intet med den omtalte virksomhed at gøre. Men hvis jeg kigger under nyheder på deres side, så kan jeg se flere referencer...

 

Men i øvrigt har du da også et rigtigt godt tilbud på din hjemmeside - men heller ingen referencer! Man skal vel ikke kaste med sten.....:-)

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Marpov:

 

Men i øvrigt har du da også et rigtigt godt tilbud på din hjemmeside - men heller ingen referencer! Man skal vel ikke kaste med sten.....:-)

 

Ha, ha. Big Smile Godt observeret.

Men jeg kører jo heller ingen kampagner!

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Har set ovenstående tekst i et banner her på Amino.

Det lyder jo besnærende, men på http://www.cwicsoft.com synes jeg salgsarbejdet er meget mangefuldt.

Ingen demoshop og hvad jeg mangler endnu mere, ingen referancer.

Er der nogle, der har erfaringer med pågældende firma, eller vi har måske ligefrem en Amino fra firmaet, der kan forklare lidt...

Markedsføringstricket kunne måske være det skrabede fremvisning, hvor man i høj grad fokusere på prisen istedet, frem for at virksomheden har fastsat prisen efter at de har en designerregning de stadig betaler af på.

Du kan måske forklare, hvad din egen indgangsvinkel er, til at lave en nærmest tilsvarende niveau hjemmeside, med stort set samme "mangler" som cwisoft. Det kunne være at, omtalte virksomhed har samme grund som du selv har haft.

Jimmy

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy,
startede sådan set ikke tråden  for at der skulle vurderes hjemmesider. Jeg så som sagt et banner og synes det var et rigtig godt tilbud og var sådan set bare interesseret i om der var nogle, der havde erfaringer med produktet. Sådan som vi så tit spørger hinanden her på Amino.

PS! Forøvrigt nogle rigtige gode og sjove sider du harYes

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)