Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gamle domæner ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer

 

Hvis nu jeg køber mitdomæne.dk af en anden..Forbliver registreingstiden der så ?

Hvis feks. den tidligere ejer registrede domænet 1. januar 1995 står det der så også når jeg overtager eller bliver det så overtagelsesdagen der kommer på ?

 

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja oprettelsesdatoen vil altid være den samme uanset hvor mange overdragelse der bliver lavet, med mindre domænet helt udløber og bliver slettet. Først herefter vil der komme en ny dato.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke købe et domæne med henblik på at komme højere op i Google - den har Google skam regnet ud. Domæne værdien bliver nulstillet ved overdragelse.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Så jeg køber et domæne af dig nu som du købte i 1995 så beholder jeg denne dato ?

Det lyder godt :-)

 

Mange tak

 

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

hej aminoer

 Hvis nu jeg køber mitdomæne.dk af en anden..Forbliver registreingstiden der så ?

Hvis feks. den tidligere ejer registrede domænet 1. januar 1995 står det der så også når jeg overtager eller bliver det så overtagelsesdagen der kommer på ?

 Mikkel

Jeg vil skyde på at det kommer til at figurere som en ny oprettelse i dk-hostmasters databasen.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

TobiasB:

Du skal ikke købe et domæne med henblik på at komme højere op i Google - den har Google skam regnet ud. Domæne værdien bliver nulstillet ved overdragelse.

Jeg tror nu det er lidt mere avanceret en enten eller. Jeg har efterhånden overdragt mange domæner både til mig selv (For at samle domænerne under samme dk-handle eller overflytte dem til min virksomhed fra private) og til andre personer. Jeg har endnu ikke oplevet problemer med besøgstallene fra de organiske søgninger.

Derfor tror jeg at Google tager mange flere variabler med ind over når de vurdere om et domænes værdi skal nulstilles.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Den oprindelige registrerings dato vil stadig fremgå, men mange af dem der overvåget og bruger den slags data tjekker jo også op på ejeren og de vil så notere sig at domænet har skiftet ejer.

Jeg antager at du gerne vil havde et gammel domæne for at opnå lidt juice på søgemaskinerne, og her mener jeg godt du kan få lidt ud af det, såfrem dit nye site er i samme boldgade som det der har kørt på domænet indtil nu.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker ikke at udnytte dens værdi i google..

Det jeg tænker er synligheden når folk slår domænet op..

 

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Så jeg køber et domæne af dig nu som du købte i 1995 så beholder jeg denne dato ?

Det lyder godt :-)

 

Mange tak

 

Mikkel

Jeg har så sent som den anden dag overflyttet cykel-partner.dk fra vores konkurrent til os selv og her er oprettelsesdatoen stadigvæk fra 2008. Så ja, jeg vil mene at den vil blive.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Så jeg køber et domæne af dig nu som du købte i 1995 så beholder jeg denne dato ?

Det lyder godt :-)

Mange tak

Mikkel

Hvorfor er det godt?

Folk undersøger da ikke hvor længe et domæne har eksisteret på nettet, hvad skulle folk bruge det til?

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)