Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KAPITAL HAVES TIL IT PROJEKTER

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når jeg siger jeg har nogle af landets største 20 virksomheder er det naturligvis som mine kunder ikke at jeg er medejer af dem som en vist misforstod.

Jeg har fået en del henvendelser, men bemærk jeg fortrinsvis er interesseret i projekter som er gået i stå - ikke som folk går og pusler med men aldrig er kommet videre med.

Fint med skepsis men bare frustrerende når man gerne vil hjælpe.

Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbuddet gælder stadig. Jeg køber også gerne spændende IT firmaer.

Tilmeldt 17. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lidt svært at lade være med at være skeptisk, sjældent folk bare deler penge ud. Men er dette ikke for godt til at være sandt, hører jeg  meget gerne fra dig.

Jeg har et 4 år gammelt webbureau med ekspertise inden for design, brugervenlighed og SEO. De fleste af mine opgaver har været som underleverandør for andre webbureauer, men nu er det på tide jeg kommer videre og selv får opbygget en kundekreds. Så investeringer til salg vil ikke være i vejen.

Du kan se meget mere her hjb-webdesign.dk

Mvh Jardenna

Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg "deler IKKE bare ud".

Jeg støtter folk med de rigtige ideer og er allerede i gang med 2 ideer som kom. Herunder et browserspil på nettet og en web-butik som jeg begge mente havde potentiale.

Ideen skal helst være unik - jeg støtter ikke blot til marketing af firmaer som der eksisterer 100 vis af med samme koncept.

Tak

Investor

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du "støtter" jo ikke folk og ja du hjælper dem da men det er da kun for at tjene penge, ikke at det er noget ondt i det tværtimod

Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig. ordvalget er måske forkert.

Det er klart at jeg håber på at finde folk med de rigtige ideer og hjælpe dem til succes og derved også selv ramme noget med succes.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det kan være du har interesse I at være tilmeldt vores investorliste som omfatter ca.100 personer der løbende modtager prospekter fra forskellige virksomheder omkring investering.

Skriv til mig på kenneth@multi-revision.dk

Mvh.

Kenneth Bach Holmegaard

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

kennethbach:

Hej.

Det kan være du har interesse I at være tilmeldt vores investorliste som omfatter ca.100 personer der løbende modtager prospekter fra forskellige virksomheder omkring investering.

Skriv til mig på kenneth@multi-revision.dk

Mvh.

Kenneth Bach Holmegaard

Ta' rolig fat i Kenneth de er meget seriøse i deres arbejde.

/Søren

Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for muligheden. Får i forvejen løbende muligheder så ellers tak. Var også for at give nogle "aminoer" muligheden for at komme videre med deres projekter.

mvh

Investor

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)