Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du Easyflow og kan hjælpe med autosvar?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en derude der kan hjælpe mig med at opsætte autosvar på min mail - som jeg har via vores webshop fra Easyflow. Jeg skal bruge det senest imorgen formiddag, så derfor kan jeg ikke vente på at supporten åbner på mandag.

 

Hilsen Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke lige systemet bag Easyflow - men du kan bruge dette som en nødløsning, hvis ikke du får et bedre svar.

Går ud fra du har din mail opsat i Outlook eller lign. Lad din computer stå tændt med Outlook åben. Inde i outlook kan du definere autosvar når en mail rammer hentes ind. Det gøres under "regler og xx" eller noget i den stil :)

Det optimale er selvfølgelig at få gjort det på mail serveren, så du ikke er nødsaget til at have en PC tændt hele tiden.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en løsning at have computeren tændt, så jeg håber jeg kan få gjort det fra mailserveren. Jeg har gjort det før, men den har ændre udseende, og nu kan jeg ikke finde hvor man sætter det op.

 

Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene

Hvis du skriver en mail til support@easyflow.dk med dit brugernavn og password, samt tekst til autosvar.
Så sætter vi det op for dig inden imorgen.

Med venlig hilsen

Peter Lundsby, EasyFlow A/S

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Fantastisk, det gør jeg med det samme - tusind tak for hjælpen. Kunne jeg gøre det selv hvis jeg kunne finde stedet? Jeg mener da jeg har gjort det før?

Hilsen Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene

Det er jeg næsten sikker på du kan, men jeg ved ikke særligt meget om mail-systemet. Det er Kåre der sætter det op for dig, når han lige kommer hjem fra sin shopping tur.

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare super - jeg har sendt mail. Tusind tak for god service.

Hilsen Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt, du må havde en god weekend.

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)