Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ruteplanlægning - mange stop.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 31. Dec 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det kan man godt :-) hvis ruten er lagt  kan jeg på en god dag godt nå ca 12 i timen hvis jeg ikke møder nogen problemer som lede efter kontorer osv og hvis adresserne ikke ligger så langt fra hinanden, ellers ligger jeg ca 7-8 i timen...... jeg kører fortiden med breve til institutioner og skoler

Jeg syntes tit der går kluder i det nogle gange efter 2 stop, og nogle gange efter 10 andre gange slet ikke, det problem jeg har oplevet er at hele turen er optimeret men pluslig vælger den ex den sidste adresse man skulle have haft og et andet problem er at gade nummerne ikke passer helt så ex hvis du står på nørregade 6 og gpsen viser det 20 meter længere henne er du nød til at køre der hen selv om du skal lave en uvending og videre til næste adresse, hvis du ikke gør det, beder den dig om køre tilbage og laver nye udregninger.Men ellers er jeg glad for min garmin som jeg syntes er en af de bedste på markedet.

Håber jeg har ku forklaret dig det så det er til at forstå :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber jeg har ku forklaret dig det så det er til at forstå :-)  Yes

 

Jo tak.   Det lyder ihvertfald foreløbig som om det er bedste mulighed.

Jeg tror heller ikke google fungerer optimalt....  jeg prøvede lige en rute, og den google valgte så noget mystisk ud..

mvh

Jesper

 

Fra Greve
Tilmeldt 31. Dec 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg taster altid adresserne ind i google og lægger mine følgeseddler i rækkefølge, så er jeg sikker på at det kører efter mit hoved og så er der minimalt extra kørsel.....  har ikke rigtig prøvet  til at få google til at beregne en rute til mig og tror heller ikke på det virker 

Men hvis nogle af jer aminos har en bedre eller andre løsninger, systemer må i endelig sige til

Fra odense
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken gps bruger du ?

Fra odense
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

måske dette var en muglighed for jer...

 

http://www.mapquest.com/settings♦

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Aurum.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt det er en gammel tråd, men jeg endte alligevel i den, derfor smider jeg lige et svar, så kommende læsere har en opdateret info om løsning af problemet.

www.myrouteonline.com er et optimalt program.

Her kan du gratis indtaste diverse adresser, så du opnår en væsentlig besparelse på tid og brændstof.

Mvh. Kim www.Aurum.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)