Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket Internet i Midtjylland?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :D

Vi har fået fine nye lokaler i Silkeborg :) og skal derfor have etableret en internet forbindelse. Mit spørgsmål: Er det muligt at få fibernet i Midtjylland ved andre end Energimidt?

Synes det er mystisk at de er så meget dyrere end andre selskaber i Danmark og især som Erhverskunde er priserne ekstra høje.

Glade weekend hilsner

Tonny

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny,

Jeg vil formode at Energimidt er de billigste med fibernet, hvor du bor. Årsagen er at de dækker dit område og sikkert har gravet fiber ned forbi din hoveddør.

Du kan sagtens få fiber hos f.eks. TDC. Problemet er ofte at de ikke sådan lige har fiber liggende i nærheden, hvorfor det koster en hel del at få etableret fiberen. Andre selskaber kan også levere fiber, f.eks. Global Connect men her gælder det samme som ved TDC.

Kan du ikke nøjes med en privat forbindelse hos EnergiMidt ? Normalt er den noget billigere, og ganske brugbar, hvis du kun skal surfe fra den og f.eks. ikke hoste egen server.

Alternativt er der en trådløs forbindelse som f.eks. Skyline Erhverv. De kan levere noget højere upstream båndbredde end man kan typisk kan få på ADSL.

I øvrigt tilbyder TDC/FullRate vDSL forbindelser i de fleste større byer. Det kunne være det kunne bruges som alternativ. TDC reklamerer ikke sådan lige med produktet, men giv dem et ring på deres erhvervsnr. Det kunne være at de dækker din central....

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Velocigroup

Lang tid siden jeg har fået et så præcist svar i første huk, tak! :D

Kigger på de muligheder du har nævnt.

Mvh

Tonny

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)