Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

masser af besøgende - alt for få ordrer

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nibe
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Nogle som kan give mig noget konstruktivt feed back på min webshop? Besøgstallene er stigende og ret gode synes jeg, men ordrer er der meget få af! Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg gør forkert...

www.molini.dk

På forhånda MANGE tak :-)

Bettina

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du google analytics derved kan se hvilken ord dine besøgende kommer fra søgemaskinerne

Hvor kommer dine besøgene fra er det ord børnetøj det findes ikke på google første 10 sider, derved gætter jeg på mange af dine besøgene ikke er kunder med fejl de lige fandt din side.

Du Har kun et links ifølge google link:www.molini.dk/ og ifølge yahoo.com kun 262 som viser nærmeste alle links .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder til du skal have målrettet besøgende. Folk som klikker på din klink for de vil købe noget

Fra Nibe
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg har f.eks en banner reklame på www.min-mave.dk (side for gravide og småbørnsforældre) hvor jeg laver specielt tilbud til brugerne derinde.

Jeg bruger google og det er mest søgeordene børnetøj og minymo jeg får klik fra...

Forslag til hvordan jeg så fanger dem som faktisk vil købe?

Jeg har netop sat mit google budget ned igen, følte lidt det var penge ud af vinduet....

Bettina :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina

 

Designet fanger ikke rigtig mig og der ville jeg nok gå videre til anden shop..

Din shop skal fange mine øjne og give mig lyst til at købe..

Der mangler noget power

 

Mikkel

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Modify.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina

 

Fik lige min svigermor til at kigge på siden. Hun er blevet den store netshopper de sidste par måneder. Men hun havde to "problemer" med din side. 

1. Hun syntes at der var meget lidt tekst, og den tekst der er under varen, forsvinder næsten mellem pris og overskrift.

2. Hun lagde en varer i kurven, men hun kunne ikke finde kurven bagefter. Hun lagde simpelthen ikke mærke til den oppe i toppen.

Det var lidt fra hendes synspunkt.

 

Skal jeg selv komme med lidt, så vil jeg overveje om teksten ikke skulle have en større skrift, og så måske at designet kunne laves lidt om så ikke det hele var så sammen presset når man er inde under en varer. Det fylder kun en 1/5 del af toppen på min skærm. Billedet af varen kunne sagtens være større, så du rigtigt kunne vise varen frem.

Og så kan jeg se at siden engang i mellem er ret sløv. Nogle af sidderne loader den super hurtigt, men så når jeg klikker på den næste varer, så går der 8 sekunder inden der sker noget. Ved ikke om det kun er lige nu, måske fordi Amino skaber en masse trafik, eller om det er generelt.

Og så som der allerede er sagt, prøv at få analystic på hvis du ikke allerede har det, og så kig på hvor de besøgende kommer fra, og hvad de har søgt på.

 

Held og lykke med at få flere salg fremover.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne ikke se dit banner på www.min-mave.dk

jeg kunne ikke se din adwords annonce på google

er dette søgeord fra det organiske søge resultatet , for jeg tro mange synes bare 50 besøgene om dagen er mange , med tit de hårde i hver branche har flere 1000 besøgene om dagen og tit er folk hurtigt fordi de sider der ligger mellem de 3 første resultater , vis de ikke kan finde dig fordi du kørte adwords et stykke tid og lige ventet lidt med købte og nu ikke kan finde siden i organiske resultatet da du ikke køre adwords hele tiden , taber du selvfølgelig nogle kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nibe
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim!

Fedt at du lige fik din svigermor til at kigge på siden - det er altid godt med nogle nye øjne på sagen!

Jeg vil fremover være opmærksom på at teksten skal være lidt længere inde på varen. Selvom det nok er en dårli undskyldning, så er de korte tekster nok fordi jeg er igang med at lægge hele varelageret ind på nyt lager system og der er sørme mange! Så det skal gå lidt hurtigt - tid er penge!

Jeg skal lige se om jeg kan få rettet noget med indkøbskurven - du har nok ret i at den falder meget ind i designet - måske lidt for meget!

Jeg skal også lige få set på om jeg kan ændre størrelsen på billedet - det er det billede der er lille inde på varen ikk? (man kan så klikke billedet større)

Jeg bruger allerede analytics.... men er nok ikke helt dygtig nok til at analysere mig frem til de rigtige løsninger.

Siden er lidt sløv ja, dette skyldes at jeg har flyttet lagerstyring. Dem jeg har købt systemet hos har været ufattelig dårlige til at få det hele til at fungere og pludselig bliver det hele dyrere og dyrere.... og pengene slipper jo op på et tidspunkt!

Tak for dine kommentarer

Bettina

Fra Nibe
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Banneret på min-mave kommer langt fra hver gang man klikker ind på siden. Har købt 125000 visninger fordelt på 4 uger...

Jeg har netop nedsat mit adwords budget fordi der bare intet skete - ellers plejer jeg godt nok at dukke op ;-)

Jeg har ca. 100 besøgende om dagen... men kan godt se at det ikke er noget i forhold til de større webshops... jeg knokler videre!

Bettina

Fra Nibe
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel!

Tak for dit svar. Uh den sved... har netop åbnet shoppen med helt nyt design. MEN jeg tager kritikken til mig og sidder allerede og leger med en ide til forsiden... jeg arbejder videre med nøgleordet POWER!

Bettina :-)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)