Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

rki - byggekonto

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er lige startet op med egen murervirksomhed og ville gerne have en byggekonto, men har lidt svært ved at komme derned da jeg er bange for at de tjekker mig for rki... er godt nok igang med at betale af på det hele, men står desværre lige nu pt registreret... er der nogen der ved om de tjekker min baggrund på rki, eller om man bare skriver under på at hæfte for beløbet på kontoen?

Pæne svar ville være at foretrække... ja, jeg skal ud af rki og er undervejs, men det går langsomt da de ikke vil eftergive sagen før hele beløbet er indbetalt...

 

Mvh Mureren

Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ringe til Inter Corp - www.inter-corp.dk

De vil kunne rådgive/hjælpe dig - spørg evt. efter Christoffer.

 

Mvh. Kasper

Tilmeldt 23. Apr 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan være ganske sikker på at du bliver tjekket. Du siger du er ved at starte op, er det en personligtejet virksomhed eller aps? Hvis du har et aps er det kun firmaet de tjekker.

Hvormeget skylder du, og til hvem? Hvorlænge har du været registeret i rki?

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en personligt ejet.... har skyldt rigtig mange steder, men betaler af på en del af dem... der er dog lige noget tilbage ved nogle forskellige poster... ca 20-25000 vel sagtens.ikke så meget, men en stor post i opstarten når den nu er så stor en byrde om benene...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor betaler du ikke de penge af du skylder? du risikere at stå endnu værere hvis du ikke kan betale de penge på den bygge konto, også kan du flytte problemet igen og igen og igen..

 

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver helt klart kreditvurderet af trælasten ja, det er rutine ved oprettelse af konto.

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Hvorfor betaler du ikke de penge af du skylder? du risikere at stå endnu værere hvis du ikke kan betale de penge på den bygge konto, også kan du flytte problemet igen og igen og igen..

 

 

Det er jo netop lige præcis det han gør, det kan du læse i hans indlæg :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:

Bautik:

Hvorfor betaler du ikke de penge af du skylder? du risikere at stå endnu værere hvis du ikke kan betale de penge på den bygge konto, også kan du flytte problemet igen og igen og igen..

 

 

Det er jo netop lige præcis det han gør, det kan du læse i hans indlæg :)

Beklager mit svar, jeg havde læst forbi det :) Det gik lidt hurtigt. Men high five! ;)

 

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan være 110% sikker på de chekker dig i Rki!

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare supplere Koludabyg og fortælle at trælaster kreditforsikrer deres kontokunder, det betyder at kontokunder bliver kreditvurderet af det kreditforsikringsselskab som trælasten benytter.

I almindelig kreditvurdering indgår typisk opslag i RKI også hos kreditforsikringsselskaberne.

Nogle trælaster undlader kreditforsikring af mindre kontokunder med kredit max f.eks op til 5000 kr om måneden, så er det bogholderiet som gennemfører en simpel kreditvurdering typisk ved opslag i RKI mfl..

 

De bedste hilsener

Italien Finn

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)