Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker Feedback På Min Hjemmeside --> WWW.NYBRUGSKUNST:DK

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er igang med at få lavet hjemmesiden www.nybrugskunst.dk

Det er nymorderne brugskunst af malerier, blomster, ure oliemaling osv. Mnage af produkterne er ikke set før i Danmark.

Jeg vil meget gerne modtage konstruktiv kritik, layout, modulopsætning, farvevalg, design osv.

Med Venlig Hilsen

Nikolaj Haupter

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

 

Når man tænker på du for bare få dage siden rent ud sagt var helt ude at skide og dårligt nok kunne finde ud af at få bestilt det rigtige webhotel....ja så synes jeg mildest talt dit udkast er imponerende - det er sgu godt gået :)

Hvis jeg skal komme med et par forslag. Vil jeg mene det næste du skal kigge på er dine billeder.... De skal fritlægges og så ville jeg skære ned på brugen af "lysbilledshow" - eller ihvertfald tweake hastigheden på dem.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 Lav siden med en struktur udseende , man kan finde rundt i siden med

jeg troet jeg skulle klikke for at komme videre på siden på en eller anden måde , på de øverste adresser da de er sat samme sted som links sættes normalt

derfor Banner øverste rykkes op fjerne det det der står adresse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Super side, der er sket noget siden sidst jeg så den :)

Billederne er kanon! Men efter min mening skifter de for hurtigt, man kan ikke rigtigt nå at se dem. Derudover er det meget hvid (mellem billedvisningerne). Det er jo billederne man skal se.

 

 

Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lide dine billeder, men kan ikke lide din hjemmeside.

Du skal nok have en hel ny design

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sitet i sig selv ser godt ud.

Jeg ville dog nok forsøge at udvide det lidt med flere menuer. Fremstår en lille smule tomt. Udnyt også gerne al pladsen til at vise flere billeder ved siden af hinanden ligesom du gør forneden.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det skønt at se en side med anderledes produkterSmile

Jeg ville nok droppe adresse og anden tekst over top-banneret og så rykke det helt op. Din adresse står jo nede i bunden.

Det er nogle super gode produktbilleder, du har fået fat i. Dejligt at se en god stor størrelse, når man klikker på dem. Billeder i den kvalitet og størrelse sælger.... Sørg for, at produktbilleder af fremtidige produkter matcher kvaliteten - det giver siden et godt professionelt udseende og vækker tillid. Jeg går udfra, at der ikke er tale om helt billige produkter - det gør billederne så meget desto mere vigtige.

Jeg ville nok droppe slide-shows helt. De virker forvirrende medmindre de fylder hele siden - specielt med den hastighed, some dine kører med Big Smile

Held og lykke med projektet.

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)