Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger ulønnet praktikplads.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er 21 år og går på markedsføringsøkonom uddannelsen på Niels Brock. Jeg søger en praktikplads med start i August som en del af min uddannelse. Praktikpladsen vare ca. 3. mdr og er ulønnet. Jeg afslutter min praktik med en hovedopgave som har udgangspunkt i en given problemstilling i virksomheden.

Fagene som jeg har er:

Markedsføring

økonomi

Organisation

Logistik

Kommunikation

Erhvervsret

Der ligger ikke nogle faste opgaver i forbindelse med praktikken, men dem kan vi udarbejde i samarbejde.

Jeg kan teorien men mangler den praktiske erfaring, så jeg skal have en del hjælp i starten.

Lidt om mig:

Jeg bor i Køge men tager gerne til København hvis det er der praktikken forløber sig. Jeg er meget åben overfor udfordringer og har meget mod på livet. Jeg har meget viden synes jeg selv. Jeg har været tjener i flere år og er sælger i Matas derudover har jeg været et år i Danica Pension som vikar. Så synes selv jeg har prøvet lidt forskellig og ser mine job som noget positivt.

Ydermere kunne et studiejob før praktikken være interssant for mig for at komme til at lære lidt om virksomheden.

Skriv endeligt hvis det er noget der interesser dig.

Venlig hilsen

Astrid.

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Astrid.

 

Hvis du gå på Niels Brock på Blågårdsplads, så prøve lige at kommer op forbi femte sal inkubator og se om der kan være nogle af iværksætter firmaerne der oppe som ville være interesseret.

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Astrid

Du skal være meget velkommen hos os.

Vi har omkring 25 medarbejdere som vi løbende uddaner i samarbjede med Handels skolen i København så vi kan yde den service til vores kunder som vi jo med glæde lover dem :-).

Vi hedder WeCall og ligger centralt i København. Du kan tag et kig på vores hjemmeside som er www.wecall.dk

Du skal være meget velkommen til at ringe til mig på tlf 25607704 så vi kan få en snak.

 

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Astrid.

Du er velkommen til at ringe til mig på tlf. 30 25 35 45.

Mit firma ligger ved Haslev.Smile

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for det men har fundet en elevplads. :) men du kan tage kontakt til Niels Brock hvis du stadig er interesseret i en elev, da de vil sætte dig i kontakt med andre søgende elever.

 

Astrid.

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Astrid

Vi er et lille firma i Hellebæk www.falkgeo.dk

Vi tilbyder nogle meget spændende ydelser inde for georadaropålinger - der er et stort potentiale i de ting vi kan i dag, men vi mangler at blive mere synlige de rigtige steder. og på den rigtige måde.

Hvis det er noget du har lyst til at hjælpe os med er vi bestem interesseret. Vi er ude af huset resten af ugen, men jeg ringer nok til dig i næste uge - så er du advaret Smile

Jonas Rose

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)