Der er dog en ting der lige springer mig i øjnene, der er en reklame for Bøssedating som jeg får lige under Jeres første nyhed, mon ikke der skulle kunne laves lidt om på det?
Nej det er jo hvad man selv gør det til med 5 børn, det køre fint for os, men heldigvis at jeg har virksomheden som køre godt så jeg selv kan styrre hvornår jeg vil lave noget og hvornår jeg vil have fri
Ja, planlægning er vejen frem. Og så hjælper det selvfølgelig også på det at man kan tage sig den fritid man har brug for når det er nødvendigt :-)
Der er dog en ting der lige springer mig i øjnene, der er en reklame for Bøssedating som jeg får lige under Jeres første nyhed, mon ikke der skulle kunne laves lidt om på det?
Vi har lagt mærke til problemet med Bøssedating, men vi ved ikke hvordan vi blokerer for at annoncer for dating-sider og andet kommer frem. Problemet med at Bøssedating dukker op, er at vi har en nyhed om homoseksuelles ret til at adoptere. Jeg tror at det er der humlen dukker op..
Ang. det juridiske så handler det om reklameidentifikation. Dvs. reklamer skal fremstå klart som sådan - det er derfor du ser dem markeret som f.eks. "Annonce" i forskellige blade. Du kan læse mere om det hos forbrugerombudsmanden, hvor der er en masse cases. Og jeg vil anbefale dig at sætte dig ordentligt ind i det, for det er brandærgeligt, at ryge ind i sådan en sag - og ja, det er noget der er en reel risiko for, da forbrugerombudsmanden tager det temmeligt alvorligt.
Mht. pressemeddelelser så mente jeg mere at I skulle sende nogen ud :) Jeg synes der er en reel nyhedsværdi i historien, så hvis i pakker den ordentligt ind burde det ikke være noget problem at få den taget op.
Jeg må hellere lige sætte mig ind i disse regler så jeg ikke træder nogen over tæerne... :-)
Jeg må også lige tænke over hvordan jeg får skrevet en pressemeddelelser til andre medier som ikke virker for meget som reklame. Men selve værdien i at vi er Danmarks eneste online nyhedstjeneste for nyheder om børn er der jo masser af
Jeg tillader mig lige at bumpe tråden... Dog ikke for at plage jer om at sprede budskabet.
Er der nogle som har en idé til hvordan vi udover pressemeddelelser til diverse medier, kan få så meget gratis opmærksomhed som muligt?
Jeg har undersøgt sagen, og der er under 10 søgninger om måneden på "Nyheder om børn" på Google. Til gengæld har vi fundet et tema vi kan skrive om, som der søges over 30.000 gange efter på Google. Et tema som passer perfekt til vores side og som mange børn er ud for. Hvis vi kan nå op blandt de 3 første på dette søgeord, ved jeg at vi har reddet mange besøgende.
Men indtil da, er der så nogle flinke Amino'er som har et par tips til hvordan vi får navnet og budskabet ud til befolkningen så billigt som muligt, og helst gratis?
Så er jeg blevet "fan" og har "suggested" alle venner med børn at blive fan af kidznews.dk.
Flot side! God vind!
bedste hilsner,
Kristi
Mange tak Kristi :-)
Og mange tak til alle som gør mig den tjeneste at invitere alle jeres venner til at blive medlem af vores fanside. Håber at jeg en dag kan "betale" jer alle tilbage