Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge på Spørgeskema undersøgelser ??

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må hellere forklare lidt nærmere om hvad jeg mener med at der ikke er mange penge i det . På nettet skrives om løn på op til 30.000 kr pr. md. dette er en lodret løgn . Jeg jeg tjener selv mellem 1000 og 1500 om md. på spørgeundersøgelser . Triaba.com dækker ud over deres eget panel over 1800 internationale paneler , heraf 30 til 40 danske . er selv medlem hos alle de betalende paneler jeg kan finde .

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

larsjørgen:

Jeg må hellere forklare lidt nærmere om hvad jeg mener med at der ikke er mange penge i det . På nettet skrives om løn på op til 30.000 kr pr. md. dette er en lodret løgn . Jeg jeg tjener selv mellem 1000 og 1500 om md. på spørgeundersøgelser . Triaba.com dækker ud over deres eget panel over 1800 internationale paneler , heraf 30 til 40 danske . er selv medlem hos alle de betalende paneler jeg kan finde .

Var faktisk i tvivl om det overhovedet lod sig gøre at tjene hele 1000 kr i måneden som dansker (vi er ikke så eftertragtede som amerikanske forbrugere). Tør man spørge hvor meget tid du bruger på at tjene den slags penge?

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal gerne svare dig , A : jeg er aktiv førtidspensionist B : ca. 1 time om dagen til at besvare og 3 mere til at lede efter nye indtjrningsmuligheder . Jeg troede heller ikke i starten det kunne lade sig gøre . Men der er godt nok penge i det . Jeg er medlem af mere end 15 aktive paneler , hver for sig giver de ikke så meget men samlet regnskab bliver alligevel til en del ! husk også at tilmelde hos yestomail og emailadvert hvis du vil have 25 ørerne med ! Jeg deler til daglig aviser ud og blev sur da de tvang mig på nettet pga. jeg skulle have en e-boks for at få min lønseddel , det kostede mig pludselig 179 kr. pr. md. men jeg tenkte på der måske var penge at tjene på nettet og det var der også ! for mig er det blevet til en hobby . Jeg bliver vildt begejstret hver gang jeg finder et nyt betalende sted at jeg kan tilmelde mig . Pengene kommer ikke et sted fra men mange og jeg skal have noget at fordrive tiden med ! Prøv at chekke de adresser ud jeg i míne indlæg har skrevet om . jeg er selv tilmeldt alle de betalende steder på adresserne . pr. sted giver de mellem 30 og  150 kr. pr måned !  

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

:o) 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hey Larsjørgen

kunne du tænke dig at skrive en PB til mig, med nogle fif :D? 

.

Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bedste råd er tilmeld dig hvis di vil betale dig . Det er svært at give fif men når gennemsøgt alt så nøjes med at give søgeparametret " seneste " ! de bedste steder jeg kan give dig hvor jeg selv tjener mine penge er triaba.com base for 1800 betalende paneler , de har også en survays søgemaskine . de kommer dog ikke med panel-Lokus , Hvad-mener-danmark , Yestomail og test post danmark . Man kommer ikke sovende til penge på nettet . Prøv også Mange-gode-raad.dk , der kan du få en gratis hjemmeside . søg under " tjen gavekort " der er mange at tjene dem har jeg bare ikke skrevet om for de hører hjemme under cash-back sider ! Der er ret så meget at man kan tjene på hvis man har tid og lyst , men pas på cash-back sider er altid alle ude på at sæge dig noget . Hvis du vil ribbe dem så pas på du ikke selv bliver ribbet !  

Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet om voucherx.net , kan se den minder om konkurencerne på cashback siderne vil råde dem der ikke kender til den slags til at se sig godt for ! Ellers ender de med at bestille et eller andet de ikke ville have haft !

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hey Lars, hvordan kan man evt. kontakte dig

.

Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke en YODA hvis nogen tror det ! Men det er eller ville være rart med kontakt til ligesinnede at udveksle erfaringer med . Har dog tænkt på at åbne en hjemmeside blandt de mange andre om mine fund og erfaringer ved bare ikke om jeg skal gøre det ,der er jo nok andre i forvejen . OG  jo det er rigtigt jeg kunne have tjent på banner-reklamer men det er ikke alt der kan gøres op i eller afgøres med penge !

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)