Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indentiske title - Google web master tool

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også kigge på at få linket som er på logoet, til at linke til www.voneinem.dk i stedet for www.voneinem.dk/Default.asp

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, selvfølgelig - tak

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Yep;

http://www.demib.dk/index.php

http://www.demib.dk/

Jeg har også selv en del...

Hæ, det kunne faktisk være meget sjovt at få andre til at kigge ens hjemmeside igennem for den type fejl. Man stirre sig lidt blind på det synes jeg nemlig. og det er jo altid godt at nå fejlene inden de sker :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Den eneste helt sikre løsning, som jeg har skrevet om før, er en "catch all" løsning, der redirecter alt andet end den korrekte addresering videre til den rette URL. Men det er bare ikke alle publiceringssystemer (herunder WP) hvor det er "bare sådan lige" at få lagt sådan en løsning på :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Den eneste helt sikre løsning, som jeg har skrevet om før, er en "catch all" løsning, der redirecter alt andet end den korrekte addresering videre til den rette URL. Men det er bare ikke alle publiceringssystemer (herunder WP) hvor det er "bare sådan lige" at få lagt sådan en løsning på :)

Jeg synes selv at jeg har lavet en løsning som måske falder under din catch all løsning, jeg har i hvertfald svært ved at generere DC i min CMS løsning, men det betyder jo ikke at den er total sikret, kan jo være der er noget jeg har overset :) og dete r jo også derfor det kunne være Cool hvis der var nogen som ville teste ens hjemmeside for at se om der var nogle eventuelle huller som skulle lukkes :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Hej Kim

DC er det ikke, men du har links til URL'erne http://www.ktj-media.dk/Tip-en-ven/ og http://www.ktj-media.dk/FAQ/Fagord/XHTML/ som ikke findes,

Mvh Jesper Jørgensen

hey.

Det kan jeg nu ikke se, at de ikke gør. Går jeg ind på min hjemmeside, eksempelvis via de links du har indsat her, så fungerer de fint, dog med undtagelse af "Tip en ven", som jeg har sikret på den måde at man ikke kan bruge den hvis man kommer ind fra en anden side end ktj-media.dk. men siden vises stadig, og virker.

Køre jeg XENU på mit domæne finder den heller ikke nogen døde links :) andet end til nogle få eksterne kilder. så der er ikke noget galt dér med min side, men jeg takker  for at du lige brugte tid på min hjemmeside ;)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det er nu mere at der linkes til siderne med store bogstaver, og at man efterfølgende redirectes til siden med små bogstaver. Blot du er sikker på at det ikke er noget CMS'et gør per standardfunktionalitet.

/Jesper

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er rigtigt. Men det er ikke en fejl.

Det er en af mine tests af det at man ikke kan lave store bogstaver i urlen, eller rettere at man i min CMS løsning kan vælge om det skal være det ene eller det andet, store eller små.

Til det skal man jo også bruge en redirect, hvis der bliver linket med det modsatte af hvad der er valgt. (Mest i forhold til Googles søgeresultater og hvis en bruger kommer ind fra denne) men også i forhold til hvis der er en ondsindet person der ude som opretter links for at skabe eventuel DC. 

Testen går både ud på at finde ud af hvor lang tid det egentlig tager for at Google finder ud af at Urlen nu er med små bogstaver, Det drejer sig ca om 80 sider på min hjemmeside som er gået fra eksempelvis stort startbogstav til lille... Men selvfølgelig også det at jeg altid tester funktioner på min egen hjemmeside før de bliver implementeret på en kundes hjemmeside. Til formålet har jeg oprettet nogle få Statiske links, som stadig linker til den gamle url. De links tager derfor ikke brug af funktionen "inteligente links" som er en funktion i min CMS løsning der til hver en tid vil lave de korrekte links på hjemmesiden.

Så det er skam bare til testformål :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)