Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indentiske title - Google web master tool

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:

Der går som regel et par uger imellem mine besøg på Amino. De sidste 3 gange er jeg altid blev mødt af det samme: Kaprede tråde, hvor der lystigt debatteres et komplet off-topic emne. Typisk ".NET vs. PHP".

Er moderatorerne afskaffet?

Du har fat i noget, og jeg skal da beklage hvis det er til gene for folk at vi har "kapret" denne diskussion. Nogen gange udvikler en debat sig (indenfor samme emne) og kører lidt af sporet, omend det er en interessant og relevant diskussion for nogen.

I dette tilfælde er det ikke til fordel for trådstarter, men jeg forstod det nu også som at trådstarter har fået svar på sit spørgsmål - hvis ikke er hun meget velkommen til at skrive i tråden igen, så skal vi forsøge at "dy" os. (jeg skal ihvertfald gerne dy mig hvis det generer, for jeg er ikke ude på at generere nogen her, blot adskille fakta og påstande).

Der skal dog også her på Amino være plads til at en debat udvikler sig, men du har ret i at det har nok taget overhånd her. Beklager.

Anette fik du afklaret dit spørgsmål?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:

Der går som regel et par uger imellem mine besøg på Amino. De sidste 3 gange er jeg altid blev mødt af det samme: Kaprede tråde, hvor der lystigt debatteres et komplet off-topic emne. Typisk ".NET vs. PHP".

Er moderatorerne afskaffet?

Det har nu ikke noget med kaprede tråde at gøre, men mere en diskution som er gået på afveje, kan ikke helt selv hitte rede i hvorfor. Ved ikke om det er en Typisk "Net vs PHP" Har ikke prøvet det før :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:

.....

Det tror jeg du har ret i, så lad os slutte det med at blive enige om at vi er uenige :)

Det lyder nu ikke så meget som om at du vil ende denne diskution.

Lars Meyer:
og kom tilbage og sig at facebook er udviklet med alm. php
Jeg har aldrig sagt at det er lavet i alm, PHP
Lars Meyer:
Hvis du tror at PHP er et ægte objekt-orienteret sprog, så er du endnu en af dem der aldrig har fået indsigt i hvad ægte/fuld objekt-orienteret udvikling er.
Jeg har heller ikke sagt at PHP er ægte OOP. jeg bruger det ikke selv  da jeg ikke kan se fordelen ved det. men det i sig selv er også en religion.

Jeg vil slutte den her, for gider egentlig ikke mere, men ja vi kan godt blive enige om at vi er uenige.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, tak for hjælpen. Tror vi har fået løst de fleste af vores problemer

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)