Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iToys.dk | Mobiltilbehør til iPhone, iPad og meget mere

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Trekantsområdet
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot shop, men der var dog en lille ting jeg manglede - jeg ville helt vild gerne kunne vælge min mobil fx. HTC Desire, og så se hvilke produkter i har til lige præcist den. I stedet for at jeg skal rende rundt i en masse menuer hvis jeg ikke helt ved hvad jeg vil have. Kan godt se at i har en smart filter funktion, men den finder jeg jo først når jeg er hoppet ned i en menu. Hvad med at fremhæve "Dette her har vi til HTC Desire/Legend", "Dette her er perfekt til Iphone" ? Bare en idé Smile

Ellers en rigtig god side der indbyder til handel. Jeg vender helt sikkert tilbage

Fra Odense S
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Chrisss2010:

Generelt synes jeg det er en dejligt, simpel og overskuelig shop i har fået lavet i Magento. Umiddelbart fik jeg lyst til at kigge nærmere på Jeres produkter og vender nok også tilbage når jeg får erhvervet mig en HTC desire :-)

Med den kommentar mener jeg at I med Jeres side fremstår troværdige og som et sted jeg "tør" handle.

Som påpeget har i flotte produktbilleder, det giver godt for helhedsindtrykket. Har I haft professionel fotograf på eller selv brugt en del tid i Photoshop?

Et par forbedringsforslag: Væk med afstemningen - personligt synes jeg ikke det høre til på en webshop. Man bør i altfald benytte det med omhu, da det let kan give et negativt indtryk af shoppen.

Ellers vil jeg anbefale at I med tiden kigger nærmere på one-step-chek out. Det vil helt sikkert have en positiv effekt på Jeres konventeringsprocent, selvom det modul er lidt dyrt!

Personligt foretrækker jeg at blive på produktsiden, når en vare tilføjes indkøbskurven og ikke blive viderestillet til check-out.

Til slut - grønne købsknapper i stedet for grå.

Håber I kunne bruge det til lidt.

God vind med shoppen :-)

 

Hej Chrisss

Mange tak for dine kommentarer. Det er dejligt at høre, at du kunne tænke dig at vende tilbage og handle hos os. Vi kan godt fortælle vi arbejder på at få lagt flere varer på, og der vil også komme flere HTC Desire ting, og produkter til andre HTC modeller også.

Vores produktbilleder får vi dels fra leverandører, og dels tager vi dem selv og redigere dem. Tak for rosen, dejligt at se at det har været arbejdet værd :-).

Mht. afstemning, du er ikke den eneste som ikke kan lide den. Så den er nu også fjernet! 

Grøn købsknap og flere call-to-action elementer er også noget vi arbejder med. Men lige pt. ligger lidt længere nede i prioritetslisten, men helt sikkert noget vi vil se nærmere på.

Vi har også set på one-step-check. Den koster lidt, men det bliver også hurtigt tjent hjem igen, hvis det forbedrer konverteringen. Så den ligger også allerede på vores ønskeliste.

Igen siger jeg mange tak. Virkelig dejligt med kritik :-).

Fra Odense S
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Tak for din kommentar. Jeg kan ikke blive mere enig med dig, det skal vi forbedre!

Vi har også lige opdaget en uhensigtmæssighed. Når man klikker på hovedmenuen, så kommer filtermenuen ude på venstre side, men hvis man vælger en undermenu på hovedmenuen, f.eks. TILBEHØR > OPLADER, så forsvinder  fitlermenuen.

Det skal vi have løst snarest.

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)