Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes www.sonnur.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se, det der WC3 kan være godt til byggeprojekter Stick out tongue Det er smadderirriterende, hvis både konen og en af ungerne optager et toilet.

Nej, du får lige en (ufuldstændig) liste med stavefejl:

  • bygge projekt -> byggeprojekt
  • grunlæggende -> grundlæggende
  • indexeres -> indekseres
  • fokus punkter -> fokusområder
  • WC3 godkent -> W3C-godkendt
  • sikre -> sikrer
  • fungere -> fungerer
  • Internet Explore -> Internet Explorer
  • møbelere -> møblerer

/Kjeld

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak KjeldYes

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Àsgeir

Måske er siden lidt for smal? - hvad er den.. 600px? Den fylder ikke meget på en 'almindelig' skærm.

Teksten øverst til de forskellige kategorier virker måske lidt kantet/pixilerede.

Ellers ser det flot ud, synes jeg.

Mange Hilsener
Oliver

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver Prehn - Simpel3D:

Hej Àsgeir

Måske er siden lidt for smal? - hvad er den.. 600px? Den fylder ikke meget på en 'almindelig' skærm.

Teksten øverst til de forskellige kategorier virker måske lidt kantet/pixilerede.

Ellers ser det flot ud, synes jeg.

Mange Hilsener
Oliver

Hej Oliver

For det første tusind tak for dit feedback

Ja det er rigtigt at siden er ikke så bred (633px). Så jeg ændrer bredden til 800px når jeg er færdig med FAQ.

Så vil den nok fylde lidt mere på almindelige skærmeSmile

Mvh

Àsgeir

 

 

 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 188
Fra  Eva Gøttrup Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint arbejde I har lavet, men jeg synes I har lidt grafisk at arbejde med, for at gøre det mere indbydende, og sælge, det I faktisk kan.

Fjern de skrå striber og læg en ensfarvet baggrund ind i stedet. Rens ud i skrifttyperne. Brug den samme på alle opslag. Mindre skrift i brødteksten. Sørg for at der er rammer eller ikke rammer rundt om alle fire elementer.

Istedet for at bruge de fire grundfarver kunne i nøjes med at bruge sort, gul og hvid for at signalere billigt.

I skal også have luget ud i stavefejl.

Håber ikke jeg er for hård, men når I nu spørger :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg er ikke webdesigner eller har nogen som helst kompentencer i den retning, så du får også lige min mening som "almindelig" bruger:

Jeg er ikke ikke markedet for 3D tegninger, så jeg ved ikke om der er information nok. Men den del virker lidt "tynd". Og når jeg er inde på den del af siden, føler jeg mig en smule klaustrofisk. Det virker meget mørkt og trangt.

Under Webdesign starter I med teksten: "Vi laver hjemmesider med omkring indeholder 5-15 sider." Det skal omformuleres.

Som en anden siger, bør I fjerne de sorte streger i baggrunden, og lave en mere ensfarvet baggrund. Gerne lidt lysere. Det kan godt være at det er fordi det er sent på aftenen, men jeg kan med det samme mærke i øjnene at jeg skal anstrenge mig "en del" for at fokusere på boksen i midten, og ikke få ondt i øjnene. Går jeg fra Amino til jeres side, og tilbage igen, er der en kæmpeforskel i hvor behageligt det er at læse/se på. Det kan godt være at det er fordi jeg trænger til briller, men det går altså lige i øjnene :o) Og som almindelig bruger ville jeg skynde mig væk.

Og så en meget lille detalje: Øverst på siden under "SONNUR" har i skrevet "hjemmeside" med stor "H". Det er forkert.

Men bortset fra det er det en pæn side, som jeg håber i får succes med.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)