Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PDF - selv arbejde med?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har fået hjælp til at sætte nogle mini e-bøger op i PDF - Denne hjælp begynder dog at koste nogle kr. nu, som jeg gerne vil undgå.

Er der nogle gode råd til hvordan en "aldrig prøvet det før" PDF fyr som mig, simpelt kan komme igang og lave flotte sider i PDF, på en let og overskuelig måde?

- Er der programmer til det

- Kan det fås uden omkostninger, eller hvor billigt

- Nogle gode og simple vejledninger til at gå igang med det?

- Skal gerne kunne lave nogle lækre forsider også, evt. hvor det er fotos der skrives over

Håber på nogle gode råd

Venligst

M

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger primo pdf til alt mit pdf arbejde og det er gratis og virker som print. funktion.. 

det er skide godt. 

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Primo PDF, lyder da fint - Hvor kan man hente det og er det lige til at gå til?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Sæt det op i word, som skal det se ud, og installer CutePDF, og når du vil gemme som en pdf, vælger du bare udskriv som hvis du ville printe det ud, også vælger du "CutePDF Writer" istedet, og gemmer som PDF.. Super nemt og gratis..

 

MVH Allan

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har super gode erfaringer med at bruge edocprinter (www.pdfprinter.dk) fra alle mulige programmer, incl. Word. Det bliver installeret som en printerdriver.

Det koster ca. 350 kr, så det er absolut overkommeligt.

Mvh.

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Allan og vil også anbefale Cute PDF-writer, der kan downloades hér: http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp

Det skal dog lige siges, at det ikke giver dig bladrefunktion og alt det andet andet fancy stuff som når man fx. læser supermarkedernes tilbudsbrochurer online. Det laver kun Word el.lign. om til pæne PDF-dokumenter.

God fornøjelse

Søren

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du så har en pæn PDF kan du uploade den til ISSUU.com og lavet det til et flot katalog - der er også en gratis version du kan benytte.

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt tak for hjælpen alle. Det var simpelt og lykkedes.

VEnligst

Michael

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)