Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TheDresser.dk - Nyt site, feedback ønskes

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino'er,

Det er ved at være halvanden uges tid siden, at vi gik i luften med et helt nyt design (og system) på vores shop - Vi skiftede fra et eget udviklet shop system af vores tidligere webleverandør, til Magento shopsystem, og det har indtil videre været den bedste beslutning vi har taget.

Der mangler stadigvæk en del tekstarbejde med produkt beskrivelser mv. Vi arbejder på fuld tryk med, at få alt det gjort færdigt, men alt i alt burde det være til at bedømme alligevel.

Kunne egentlig godt tænke mig, at få lidt feedback - Ris og ros, alt kan bruges.

TheDresser.dk

-Anders

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Jeg har lige taget et hurtigt kig på din shop. Flot side syns jeg. Jeg er selv i gang med at skifte til en magento løsning, så dejligt at høre det er det bedste du har gjort. :) - Så håber jeg også det bliver det bedste jeg ender med at gøre. :)

Som du selv siger så mangler der en del beskrivelser og sådan, men jeg syns jeres billeder er ret gode. Mange flotte detaler, og god belysning på dem.

Småting, som mere info og sådan der popper på i nyt vindue - eller smider mig væk fra det produkt jeg kigger på og sådan kan godt irritere mig lidt, jeg ville hellere det poppede op i en indlejet popup, med hjemmesiden nedtonet bagved. Den kan man bruge mange steder den funktion.

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg har også svært ved at vende mig til indkøbskurven sidder i venstre side. Men hvis dine kunder er vant til det og det virker, så er der jo ingen grund til at lave om på det.

Sidste ting kunne være jeres logo. Jeg syns det falmer lidt i forhold til resten af sitet. Kunne måske godt bruge en opfriskning. - i hvert fald efter min smag. 

Men ellers ser det godt ud. Ganske fornuftige brands i har på shoppen også. Jeg har også lige tilmeldt mig jeres nyhedsbrev.

 

Venligst

Simon Falentin Olesen
Byflou.dk - Online modetøj til kvinder

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Har taget et kig på siden, og jeg må sige at jeg er imponeret.

Går ud fra at den henvender sig mest til unge, og det må jeg give dig, det gør den godt nok også.

Er selv en ung gut på 17 år, og jeg får helt lyst til at købe noget, er specielt vild med jeres Cardigans.

Held og lykke med projektet!

Mvh.
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Falentin Olesen:

Hej Anders.

Jeg har lige taget et hurtigt kig på din shop. Flot side syns jeg. Jeg er selv i gang med at skifte til en magento løsning, så dejligt at høre det er det bedste du har gjort. :) - Så håber jeg også det bliver det bedste jeg ender med at gøre. :)

Som du selv siger så mangler der en del beskrivelser og sådan, men jeg syns jeres billeder er ret gode. Mange flotte detaler, og god belysning på dem.

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg har også svært ved at vende mig til indkøbskurven sidder i venstre side. Men hvis dine kunder er vant til det og det virker, så er der jo ingen grund til at lave om på det.

Sidste ting kunne være jeres logo. Jeg syns det falmer lidt i forhold til resten af sitet. Kunne måske godt bruge en opfriskning. - i hvert fald efter min smag. 

Men ellers ser det godt ud. Ganske fornuftige brands i har på shoppen også. Jeg har også lige tilmeldt mig jeres nyhedsbrev.

 

Venligst

Simon Falentin Olesen
Byflou.dk - Online modetøj til kvinder

Hej Simon,

Tak for du lige gad at bruge tiden på det :-) Jeg er slet ikke igennem alle Magentos fantastiske, men indtil videre er det super at arbejde med.

Angående logo - Så er vi selv rigtig tilfreds med det, det skulle blot udstråle stil og enkelthed, og det synes jeg er blevet ramt rigtig fint og passer ikke mindst til sidens design. Desuden lavet af Alexander Spliid

Angående indkøbskurv, så virker det umiddelbart ikke til at være noget problem - Nu har siden så heller ikke været oppe i voldsom lang tid, så også lidt svært at måle alt for meget på indtil videre. Dog virker det ikke som noget problem :-)

Simon Falentin Olesen:
Småting, som mere info og sådan der popper på i nyt vindue - eller smider mig væk fra det produkt jeg kigger på og sådan kan godt irritere mig lidt, jeg ville hellere det poppede op i en indlejet popup, med hjemmesiden nedtonet bagved. Den kan man bruge mange steder den funktion.

Kan du uddybe? Forstår ikke helt præcist hvad du mener :-) Altså lave således at billeder kommer i popup eller?

-Anders

 

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:

Hej Anders.

Har taget et kig på siden, og jeg må sige at jeg er imponeret.

Går ud fra at den henvender sig mest til unge, og det må jeg give dig, det gør den godt nok også.

Er selv en ung gut på 17 år, og jeg får helt lyst til at købe noget, er specielt vild med jeres Cardigans.

Held og lykke med projektet!

Mvh.
Emil D. Pedersen 

Hej Emil,

Tak for rosen :-)

Ja, vi må sige at den henvender sig mest til unge, men rammer dog også lidt op i tyverne med nogle mærker.

Du shopper bare løs ;o)

-Anders

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

ASkaarup:

Emil Pedersen:

Hej Anders.

Har taget et kig på siden, og jeg må sige at jeg er imponeret.

Går ud fra at den henvender sig mest til unge, og det må jeg give dig, det gør den godt nok også.

Er selv en ung gut på 17 år, og jeg får helt lyst til at købe noget, er specielt vild med jeres Cardigans.

Held og lykke med projektet!

Mvh.
Emil D. Pedersen 

Hej Emil,

Tak for rosen :-)

Ja, vi må sige at den henvender sig mest til unge, men rammer dog også lidt op i tyverne med nogle mærker.

Du shopper bare løs ;o)

-Anders

Skulle ikke undre mig hvis du ser en ordre fra mig på et tidspunkt :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

udmærket siden der udstråler seriøsitet , rigtigt flot design

 

det eneste jeg synes der mangler er nogle længere produkt beskrivelser af hvert produkt i sælger og lidt mere tekst

 

søgeord optimering

 

lave lidt tekst med h1 og h2 overskrifter

 

lave en nyheds siden blog siden derved lidt mere indhold til søgemaskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

udmærket siden der udstråler seriøsitet , rigtigt flot design

 

det eneste jeg synes der mangler er nogle længere produkt beskrivelser af hvert produkt i sælger og lidt mere tekst

 

søgeord optimering

 

lave lidt tekst med h1 og h2 overskrifter

 

lave en nyheds siden blog siden derved lidt mere indhold til søgemaskinerne

 

Hej Mikael,


Som nævnt i det første indlæg, så arbejder vi på fuld tryk med at få alle produktbeskrivelser lagt ind :-)

En blog ville nok ikke være nogen dårlig idé.

Tak for feedbacken.

-Anders

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Der er stadig en del I kan arbejde med :)

  • Under produktsiderne, så lav jeres køb kæmpe stor og i en flot grøn farve, så den skiller sig ud. Ligesom den flotte knap i har i jeres one page check out.
  • Overvej SMS-nyhedsbrev
  • Evt. Live-support - MSN fx.
  • Jeg synes det er fint med indkøbskurven i venstre side
  • Arbejd med søgemaskineoptimering, der er en del guldkorn at hente på en så flot side :)

Jeg vil også lige sige at det faktisk er en rigtig flot side, fede varer, jeg vil klart shoppe hos jer på et tidspunkt ;)

Hvis der er andet I ønsker hjælp med, så kan i altid sende en mail, den står under min profil.

Held og lykke med shoppen :)

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Flot webshop synes jeg :)

Pas på med de billeder, der viser mørkere tøj. Eksempelvis disse jeans:
http://www.thedresser.dk/junk-de-luxe-ilias-chino-sort.html
Det er ret svært at se, hvad billedet forestiller, fordi det er for mørkt.

Men ellers flot, synes jeg :)

Mange hilsener
Oliver

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)