Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæææælp til export af mit produkt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står i den uheldige situation at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre. Jeg har opfundet et produkt her i Danmark som jeg har solgt her de sidste 8 måneder og nu vil jeg gerne videre til andre lande, men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal gøre.

Skal bare finde en i udlandet der kan sælge mit produkt? I så fald, hvordan finder man sådan en?

Skal jeg bare lavet sproget om på min webside og købe nye kort til mit betalingssystem? Hvis ja, bliver det så ikke for dyrt i fragt?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, da jeg gerne vil videre :)

//Rune

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Du kan købe en eksportpakke hos udenrigsministeriet (tror jeg det er). Man køber pr. land, man vil sælge i og så hjælper de med det.

Overvejer selv at stare en service, hvor jeg tilbyder udenlandske virksomheder at finde en dansk agent. Måske en lignende service findes i det/de lande, som du vil sælge til?

Held og lykke.

Michael

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Udenrigsministeriet har eksporthjælp-startpakker... Undersøg det lidt, jeg har selv et møde med dem her i slutningen af maj.

 

De hjælper med alt, inkl gratis leje af kontor på ambassaden i det land du skal til, hvis du har brug for det... Det er en stor hjælp...

 

Vh

Kenneth

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar, det vil jeg lige prøve at undersøge :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)