Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Gnyff" ved udskrift fra simkort reader

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en "3G Super SGM Reader II v.2.33" til at indkode simkort til GSM telefoner. Alt har virket perfekt, indtil i dag. Fra i dag kommer der "Gnyff" når jeg skriver simkortets telfonbog ud. feks står der "navn" "nr" på skærmen og på udskriften står der "navn"Ow$<firkant> "nr"*^Ow<firkant>.

Jeg har afinstalleret programmet, genstartet og geninstalleret, men uden held :-(

Printeren er en HP4050N som stadig kan udskrive alt andet uden problemer. Maskinen kører XP.

Er der mon nogen af I kloge hoveder som kan komme med et godt råd, så vil jeg meget gerne hører nærmere.

 

Venlig hilsen

 

Henrik


Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
-Jeg ved ikke lige hvorfor, men det hjalp at afinstallerer software til Cannon scanner.

 

vh

Henrik


Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)