Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter tur til USA

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra New York
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et rejseselskab som arrangere rejser til USA www.USATOURS.dk

Jeg overvejer at arrangere en iværksætter tur til New York på ca. 5 dage hvor jeg via mit amerikanske netværk vil arrangere fordrag med amerikanere og danskere i USA som er iværksættere enten på den ene eller anden måde. De vil bl.a. fortælle om den "amerikanske drøm" som i virkeligheden handler om at blive rig og succesfuld. Yderliger vil der være fokus på hvordan de amerikanske forbrugere er forskellige fra de danske, og hvordan får man fat i dem. Hvorfor er tv-shopping så stort i USA? Der vil sælfølgelig også blive tid til soial netværking og sightseeing.

Jeg regner med turen skal være 5-6 dage med afgang en fredag i september og det kommer til at koste omkring 9000 kr all incl.

Er der nogle der vil være intresseret i sådan en tur?

Mikkel

www.usatours.dk  

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder faktisk som en fed ting! Jeg syntes en kombination af Iværksætter foredrag, lidt alm. kulturelt, så som KFC, MacD og Starbucks Crawling og se lidt ting i NY, det kunne være en rigtig fed Idé


Jeg kunne sagtens have interesse i sådan en tur! Prisen virker faktisk ganske fair, meget enda!

Fra New York
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool, håber at få lidt mere feedback, så skal jeg nok arranger en tur. Det kunne også være fedt at rejse med de andre iværksættere

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg signer mig sgu lige op til tråden, det lyder da ikke helt uinteressant.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder som en fed ide. Måske du kunne køre lidt på det at iværksættere tager afsted og man derigennem også får et netværk...

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:
KFC, MacD og Starbucks Crawling

 

Mon ikke det ville være sjovere at se nogle ting man ikke kan se herhjemme? Konceptet med Mickey D og den slags er jo at det skal være nogenlunde det samme over hele verdenen ;)

 

Men i øvrigt en superfed idé - havde jeg penge og tid ville jeg springe på med det samme...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Mon ikke det ville være sjovere at se nogle ting man ikke kan se herhjemme? Konceptet med Mickey D og den slags er jo at det skal være nogenlunde det samme over hele verdenen ;)
Det var lidt ment som sjov :P


En gang diskotek & bar crawling er nok foretrukket ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)