Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find mig i Google

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 25-11-2006 17:05:13
Forfatter: Marcel Fuursted
For mig at se er der ingen forskel på at ligge side 4-5 stykker og side 250 :-)



Tja... det er nu stadig dejligt at kunne se, om man gør fremskridt. Men alt andet end side 1, får man ikke meget ud af :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har svært ved at se hvad pointen er i at tekke om du ligger på side 250. Tjek de første par sider eller 3, og ligger du ikke her, så noter det som en "ranker ikke" og fortsæt så med optimeringen ...

Google viser normalt kun de første 1000 resulater (100 sider af 10) så at se helt frem til side 250 er i alle fald nøsten umuligt.

Du kan forholdsvis enkelt lave din egen applikation til at tjekke det du vil, ved at bruge Google''s officielle API.
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak skal I have allesammen for jeres svar. Jeg kan selvfølgelig godt se pointen i det I siger med relevansen.

Når jeg spurgte var det fordi jeg faktisk slet ikke ved om jeg er røget med i "puljen" endnu (hedder det ikke "indekseret" ?). Derfor sad jeg og bladrede for at se om jeg kunne finde en lille "flig" af mig selv - selvom der ikke var gjort noget for at få siden højt placeret.

Mht at komme højere op er jeg blevet anbefalet en af jer Aminos fra en anden Aminos - så jeg lader høre fra mig snarest. (Skal jeg selv fumle rundt med det bliver vist ikke i vor tidsregning jeg kommer højere op..)

Mvh/

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)