Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg undres meget

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu sælger jeg en del herinde også, og jeg må bakke op og fashions indlæg. Jeg antager ikke automatisk personen for at være tyv eller hæler, blot fordi han ønsker at fremstå anonym offentligt.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg ved ikke noget, derfor undrer jeg mig jo Smile ....

Det er forskellen, da hvis jeg vidste noget, så havde jeg da også taget affære omkring det.

Mvh
juul

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej juul

har du oplevet en bestemt ting herinde siden du tænkrer på dette og trækker det frem ?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Hvis du læser igen, så skriver jeg jo også, at køber ikke spørger ind til sælger......

Der hvor jeg vil hen er, at hvis vi som køber ikke er kritiske, ja så kommer "snavset" fra  andre steder jo hurtigt ind her også.

Mvh
juul

 

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Fama:

Juul:
Måske der skulle sættes betingelser, at ingen anonyme kan begynde at sælge her??

 

Tja.... Folk har jo hul i hovedet, hvis de handler med personer de intet ved om. Men for at holde tåberne i hånden kunne det måske være en god idé..... Jeg ved bare ikke hvor stort problemet reelt er?

Ja, så må jeg jo være en af de tåber med hul i hoved der skal holdes i hånden..

...Men kan så sige, at den tid jeg har sparet på IKKE at rende rundt og være mistroisk, syntes jeg stadig er givet godt ud... For jeg er sgu aldrig blevet snydt! (Hvad jeg ved altså)

Men hjælp mig lige ved at forklare en lille ting - hvorfor sådan udtalelse hvis du, som skrevet, alligevel ikke ved hvor stort et problem det er?

Kunne det være at nogle af dem der er anonyme, bare ikke er lige så medieliderlige som MANGE ANDRE på div. forums?

Men hvad ved jeg, jeg har hul i hoved!!!

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Juul:

Hvis du læser igen, så skriver jeg jo også, at køber ikke spørger ind til sælger......

Der hvor jeg vil hen er, at hvis vi som køber ikke er kritiske, ja så kommer "snavset" fra  andre steder jo hurtigt ind her også.

Det var da noget af en udokumenteret påstand at komme med... Hvor ved du det fra?
Ved du hva der bliver snakket om over PB eller Mail?

Synes godt nok, at du kaster om dig med påstande, som du hverken kan dokumentere eller har indsigt i...

Hvis denne "svindel" skete herinde, tror du så ik, at der ville komme en masse indlæg og tråde omkring det?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ona9:
Men hvad ved jeg, jeg har hul i hoved!!!

 

Tja det passer meget godt til det indlæg du kommer med. Dit navn er også ganske seriøst når man tænker over det :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Juul:
Hvis du læser igen, så skriver jeg jo også, at køber ikke spørger ind til sælger......

Hvordan ved du at køber ikke spørger ind til sælger?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fama:
Tja.... Folk har jo hul i hovedet, hvis de handler med personer de intet ved om.

Ja isæt alle dem der tror de ved hvem de handler med, når de handler med selskaber der bevist undgår at betale skat i DK.

så 90% af danskerne har jo hul i hovedet, da de ikke vil boykotte de snyltere, som de iøvrigt tror de ved hvem er Smile

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Ona9:
Men hvad ved jeg, jeg har hul i hoved!!!

 

Tja det passer meget godt til det indlæg du kommer med. Dit navn er også ganske seriøst når man tænker over det :)

 

Du skal være mere end velkommen til at finde på et andet, og bedre navn selvfølgelig, til en forretning der sælger sexlegetøj og andet af erotisk natur...

Set igang mester!!

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)