Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr. køb af ny/brugt telefon.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skal til at kigge på en ny telefon eller måske brugt, og havde en iPhone i tankerne..  har listet mine behov herunder.. da det måske slet ikke er en iPhone jeg har brug for?

Ønsker:

- Stort display
- Skulle surfe på nettet (primært lidt google og facebook)
- Skal have mulighed for pop3 konti (flere) nem og simpel navigering
- Skal kunne tage billede og video i en fornuftig kvalitet

Et par spørgsmål

- Er det muligt at være "online" hele tiden vedr. mails og få en alarm når en ny mail er kommet ind? uden at man skal betale kassen i trafik? eller hvordan fungere det.

- Hvis jeg tjekker FB et par gange om dagen og ellers det primært er mails jeg vil tjekke, kunne 1 GB trafik så være nok pr. md?

Og sidst men ikke mindst hvis der er nogen som har en mobil der opfylder mine krav liggende uden sim-lock, så kunne jeg måske godt være interesseret hvis den er uden ridser og hærget...

tak

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvilken telefon du skal vælge, det tror jeg er en smagssag. Og så har jeg ikke prøvet at sætte flere pop3 på hverken iPhone eller HTC. Men det er der nok nogen andre der ved noget om.

Med hensyn til data, burde 1 GB være nok. Afhængig af hvor mange mails du modtager, og hvad du vælger at tage med i synkroniseringen, kommer du nok til at bruge mellem 50 og 100 MB pr. måned, på maildelen. Og du kommer sandsynligvis ikke over 900 MB ved almindeligt FB brug.

Men som du selv er inde på, er det en rigtig god idé at lave en datapakke som tillæg til dit abonnement, hvis det ikke er inkluderet. Skulle du gå over den grænse du køber, plejer man ikke at få en ekstraregning, men hastigheden reduceres kraftigt indtil næste fakturaperiode starter. Sker det, er det bare et spørgsmål om at opgradere datapakken.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)