Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg tjekke placering af site på søgeord?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har over den sidste uges tid, foretaget noget SEO på min side fmground.dk. Det indebærer bl.a. unikke sidetitler, keywords og descriptions, samt en robots.txt fil. Førhen havde jeg bare en titel på alle sider der hed "Football Manager 2010 på FMGround.dk".

Med den titel (og de gamle generelle keywords og descriptions) lå jeg omkring side 5-6 på Google på søgeordet "Football Manager". Nu er jeg "helt" forsvundet på søgeordet "Football Manager", og med "helt" forsvundet mener jeg, at jeg ikke kunne finde siden på de første 10 sider.

Jeg har prøvet at logge ud af Google og også brugt deres annonceeksempelværktøj, men der er intet held i dem heller.

Jeg tænker så på, om der findes en måde hvorpå jeg kan hurtigt undersøge på hvilken side fmground.dk rent faktisk ligger på søgeordet "Football Manager"?

PS: I mine keywords-tags, bruger jeg ikke udtrykket "football manager", men skriver i stedet "football, manager" (plus et par ord mere self som er unikke for hver side). Kan det være en af årsagerne til at jeg pludseligt ikke kan finde mig på "Football Manager"?

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du anbefale et godt et til Google Chrome? :D

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

vir har faktisk en gratis ranking service her ude PM mig med dine domæner og de ord du måtte ønske at overvåge og din mail, så kan jeg køre noget fordi og sender dig så løbende en update. 

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lige så godt sige, at jeg ikke har råd til at betale mig ud af hjælp hehe ;)

Men jeg kan da konkludere på det tool du smed MM, at jeg er at finde på google HVIS jeg bare søger på "fmground", så jeg er da ikke "smidt ud".

Så jeg kan også konkludere, at når det tool ikke kan finde en placering for fmground.dk på søgeordene "manager", "football" samt "football manager", så må det udelukkende være SEO'en på de tre søgeord, den er gal med?

 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg fik ikke meget ud af linket til SEOBOOK, men jeg kan anbefale dig dette link til firefox´s egen hjemmeside, hvor der kan findes en del forskellige værktøjer til pagerank og webudvikling.

https://addons.mozilla.org/da/firefox/search?q=pagerank&cat=1%2C4

De bedste hilsener

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

He havde også lidt problemer med den, men fik den da installeret :)

Men jeg tror, at min værste frygt, at jeg var blevet "smidt ud" af Google, er ubegrundet trods alt. Det betyder bare at min SEO ikke har været god nok, så kan jeg så tænke lidt over det Wink

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)