Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og betaling med dankort

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at oprette en webshop hvor man naturligvis skal kunne betale med bl.a. dankort men har også brug for en "terminal" i det daglige da der også kommer kunder i min fysiske butik kan man kombinere de 2 ting på en smart måde så jeg ikke behøver at have en traditionel terminal.

Claus

 

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke om du kan kombienere en fysisk terminal med en online PBS aftale, men jeg ved da at de fleste gateways tilbyder at du kan indtaste kortoplysninger direkte i deres admin interface.

Så få man selvfølgelig ikke den klassiske dankortbon ud, og det vil måske undre nogle kunder lidt.

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

En mulighed var måske at, når dine kunder kommer i din butik, så finder de den vare de vil købe og så lade en pc med adgang til webshoppen være din "kasse". På den måde betaler de direkte på din onlineshop. Så sparer du dankortløsningen i butikken. Du hjælper selvfølgelig kunden. Ved ikke om den kommer i kampolage med PBS.

 

Bare en idé

 

/ Charly 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tyllesen

 

Dit forslag er bestemt godt, men man skal dog være opmærksom på at hvis ens kunder betaler via en internet butikken selvom, det sker i forretningen, så gælder loven om fjernsalg. Hvilket stiller kunden noget stærkere end ved almindeligt butiks salg.

Jeg mener imildertid ikke det er en showstopper, men det skal da med i overvejelsen.

 

 

Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
[QUOTE]Dato: 26-11-2006 14:56:29 Forfatter: Tyllesen
Hej


En mulighed var måske at, når dine kunder kommer i din butik, så finder de den vare de vil købe og så lade en pc med adgang til webshoppen være din ''kasse''. På den måde betaler de direkte på din onlineshop. Så sparer du dankortløsningen i butikken. Du hjælper selvfølgelig kunden. Ved ikke om den kommer i kampolage med PBS.


Bare en idé


/ Charly

Ja det var nøjagtig det jeg tænkte på Charly...Jeg har skrevet til pbs for at høre om det er en mulighed.

Pudsigt nok at det var dig der svarede på indlægget eftersom det er dig og din partner der skal lave wepshoppen

Claus

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus

Ja der kan man bare se. Det er en lille verden vi lever i ;-)

/ Charly

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-11-2006 15:35:52
Forfatter: Lundsby
Hej Tyllesen


Dit forslag er bestemt godt, men man skal dog være opmærksom på at hvis ens kunder betaler via en internet butikken selvom, det sker i forretningen, så gælder loven om fjernsalg. Hvilket stiller kunden noget stærkere end ved almindeligt butiks salg.

Jeg mener imildertid ikke det er en showstopper, men det skal da med i overvejelsen.





Men kunne måske vende det om og markedsføre det som en service ;-)

Men ja. Man skal da bestemt have det i sine overvejelser..

/Charly

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)