Jeg lancerer Trenddeals.dk i næste uge. Konceptet er hentet fra USA og går i sin enkelhed ud på, at vi tilbyder en god deal (oplevelse) på massage, restauranter eller teater med op til 90% rabat hver dag. Hver deal skal have et antal købere for at blive gyldig. Vi publicerer tilbuddet via vores website, e-mail, Facebook og Twitter.
Vi har allerede en række aftaler, men hvilke deals/oplevelser ville I være interesserede i?
Jeg vil virkelig værdsætte at høre eventuelle forslag eller forbedringer til websitet.
I kan forresten se vores facebook page på http://www.facebook.com/pages/Trenddeals/111843918857416?ref=ts
Vi har sørget for at lave en fbml landing page, for at optimere vores chancer for at konvertere dem til fans. Er der andet I synes, vi kan gøre for at få dem til at blive fans eller sende det videre til venner?
Det er netop mængderabat (eller kollektiv købekraft), der er grundkonceptet. Vi laver aftalen med virksomheden som et socialt marketingværktøj, hvor de let og omkostningsfrit (de betaler kun betalende kunder) kan få omtale. Det er derfor virksomheden, der har ansvaret for produktet eller services, der tilbydes.
jeg ville ligge menu strukturen øverste på siden min lille computere skulle jeg ved hver underside køre nedad hver gang jeg skulle se jeres andre undersider ,
prøv at sætte jer ved en lille skærm og i vil bemærke at man overhovedet ikke opdager der er undersider på siden, kun fordi jeg ville give feedback på siden brugte jeg den ekstra tid , ellers havde jeg ikke opdaget der var andre undersider
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows