Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Hjemmeside ;-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Holsted
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner vil i tjekke min hjemmeside jeg lige har lagt op i dag, den er ikke helt færdig redigeret, men i må gerne komme med konstruktiv kritik, ris og ros.

Mange hilsner Holstedmaleren


www.holstedmalerfirma.dk

Fra Århus
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er en fin hjemmeside, nemt at overskue, en lille smule uformel

uden at virke useriøs. Fint.

Men billederne med eksempler på udført arbejde er ikke ret gode.

Det er svært at se at der i det hele taget er sket noget!

Ville være bedre om det var noget med farver på, så man Virkelig kunne se af der er forskel på før og efter.

Og så evt. noget bedre belysning. Solskin, det virker altid.

Det var bare min mening.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fint og enkelt. Sød hest... ;-)

Der er dog nogle afstande, fonte og farver som måske ikke er helt i øjet endnu. Noget af det har du måske selv kig på. Derudover kunne det selvfølgelig være spændende med nogle lidt mere indbydende elementer på undersiderne. Det er tvivlsomt hvor mange der rent faktisk får læst jeres tekster.

Håber det kan bruges i det videre arbejde.

Hav en god dag!

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej holstedmaleren.

Enkel side - i like. Kan se at i har en fangruppe på facebook - hvorfor ikke promovere den i siden på alle sider? I kan muligvis også tilføje en testimonial side, hvor kunder har mulighed for at udtrykke deres mening omkring jeres arbejde.

Flere billeder! Under jeres profil kan i smide nogen billeder af jer selv ind - Gør siden mere personlig så kunderne har mere troværdighed til jer. Dette kan i let udbygge via jeres facebook gruppe. Under links kan i smide logo af jeres samarbejdspartnere og leverandør ind, så jeres brand kan få et løft ved at stå ved siden af nogle stærke brands.

Held og lykke med det hele

mvh. Frederik Grønholdt Petersen

skrevet meget hurtigt da jeg er på vej ud af døren!


Fra Holsted
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for de hurtige svar, går straks igang med at tage kritikken til brug, dejligt at høre hvad andre har at sige ;-)

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

overvej evt. en sans-serif font, da skrifttyper med fødder (som den i har nu), generelt ikke egner sig særlig godt til læsning på en skærm.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet ser okay ud Smile

 

meget langt stykke på forsiden intet der står kan se brugt linje skrift og langt nede kommer det næste , det ser mystisk ud ?

Lidt mere gennemarbejdet  side med svar på de mest almindelige spørgsmål , dette giver også mere indhold til søgemaskinerne

 

frem med jeres CVR nummer vis i er oprette som virksomhed

 

lav gerne en kontaktformular derved lettere at kontakte jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten! hvis du ikke har læst martin thorborgs e-pusher, råder jeg dig til lige at skimme den igennem. Den gratis light version kan downloades her: http://www.e-pusher.dk/e-pusher_light/

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:

overvej evt. en sans-serif font, da skrifttyper med fødder (som den i har nu), generelt ikke egner sig særlig godt til læsning på en skærm.

Enig.

Til emnet

På vi udfører og forsiden, har du 3 billeder i bunden, som ikke er der på resten af siden.....Er det med overlæg at de ikke er ført videre på de andre sider. For det er lidt når jeg har kikket på de to sider, så prøver jeg på at scrolle på de resterende......For det er lidt ligesom at det markerede slutningen på siden.

Og jeg er sikker på at de test billeder, bliver udvidet og skiftet ud....

Men flot side.Yes

/Kenneth

Fra Holsted
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres ærlige svar, jeg har taget noget af det til mig og rettet siden Surprise

Billederne i galleriet vil blive skiftet ud da de kun er (test)billeder..

Fortsat god dag

Hilsen HolstedmalerenCool

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)