Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop feedback ønskes - www.villamokka.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa - håber i kære aminoer vil hjælpe os med en konstruktiv kritik af vores webshop www.villamokka.dk.

Vi har arbejdet meget på hjemmesiden og har en klar målsætning om at det skal være Danmarks bedste indenfor brugskunst og gaver.

Derfor er det rigtigt vigtigt for os at få lidt feedback... Vi er selvfølgelig også interesserede i joint venture samarbejder, hvis der er nogle, der har gode forslag :)

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej Mediastar,

Tillykke med jeres nye site. Mit umiddelbare indtryk var; wauw, den er flot, stilren og elegant (flotte farver, lækre produkter mv.), og det jo lever godt op til jeres ambitioner om landets bedste shop :-)

Men når jeg så klikker lidt rundt, taber den desværre i værdi. Allerførst undrer jeg mig på forsiden over de alt for små produktbilleder under Nyeste varer – det fnidrer at se dem, og størrelsen undersælger produkterne.
Nedenunder står der alt for meget tekst; pris, pris/mdr. (hmmmm…), Sæt på ønskeseddel og Sammenlign med andre varer. De røde Læg i kurv-ikoner står ikke ud for hinanden. Og så er der alt-tekst ved nogle varer, men ikke andre…

Forsiden virker altså rodet og mister sin elegance, men drukner i alt for meget info.

Går jeg ind på en produktside, bliver det lidt bedre. Her kommer produktet bedre til sin ret med størrelse billede, og zoom-visningen virker flot.

I en kategorisøgning ville jeg vælge at luge ud i de mange valg, jeg kan træffe. Klikker jeg fx på Bolig&Indretning, får jeg vist 1-12 ud af 277 produkter, jeg kan se de første 5 sider, vælge hvor mange stk. der vises pr. side, om jeg vil have list tabel eller liste, 4 sorteringsmuligheder samt opadgående eller nedadgående visning. Puhaa!

Jeg er godt klar over at webshop-løsninger er fantastisk smarte med deres mange muligheder, men her ser det ud til, at alt er slået til, og det er simpelthen for meget flødeskumskage for mig. Sortér ud i valgene – mange muligheder er ikke altid et gode.

Og så tror jeg det er første gang, jeg støder på en afdragsordning i en shop af denne art. Og det morer mig lidt, at jeg får tilbudt at købe en væglampe til 28/mdr. Vilkårene kan jeg læse om i en halv svensk/halv dansk tekst, men det giver ikke umiddelbart mening, når der derinde står minimum 95/mdr. Hvordan skal det forstås?? Og hvad er kriterierne for at kun nogen varer kan købes på afdrag?
Teknisk passer formularen ikke til popup-vinduet, og klikker du på tilbagepilen (i stedet for Stäng), bliver vinduet blankt.

En sidste lille pudsighed; klikker jeg på Skønhed og Velvære, er der 3 underkategorier med i alt 35 produkter. I listen foroven står der 32, og i Mærke er der kun 1 med 30 produkter tilknyttet. Er der noget galt med tælleren? For selvom nogle produkter kan tilhøre flere kategorier, burde det alligevel gå op???
Nå, det var bare sådan en lille nørd-ting J

Alt i alt synes jeg, at I har lagt et godt grundlag, men I vil alt for meget på en gang, så jeg mister følelsen af, at det er et lækkert site, jeg besøger.

Held og lykke til jer!

Med venlig hilsen
Katrine,
webkommunikator.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mediastar.

Jeg synes egentlig lige jeg som det første vil rose Katrines svar, dejligt med amino-omhyggelighed!

Også jeg synes platformen er god og stilen klæder sortimentet aldeles glimrende.

Forsiden er i mine øjne for indholdsrig. Mit blik bliver kastet lidt for meget rundt, hvilket kan føre til en for høj afvisningsprocent, men det kan tracking jo afgøre.

Jeg fornemmer i øvrigt også lidt lang svartid når jeg bevæger mig rundt på siden. Medmindre det skyldes momentale tilfældigheder, vil det også kunne lede folk væk for siden i utide.

Flere inputs herfra vil være gentagelser af Katrines kommentarer, så jeg slutteligt ønske held og lykke med projektet.

Mange hilsner,

Mathias.

Fra Oslo
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt indlæg fra Katrine. Jeg synes overordnet set jeres side er rigtig flot, men jeg har alligevel et par kommentarer.

Først og fremmest synes jeg ikke varerne kommer helt til sin ret på forsiden. Jeg sidder og ser på siden på min laptop og med den opløsning jeg har på skærmen ser jeg ganske enkelt kun den øverste vare. Det giver mig ikke en umiddelbar følelse af at jeg er et sted hvor jeg kan købe noget. Så måske det er muligt at sætte lidt mere fokus på varene på forsiden.

Som Katrine synes jeg at der burde tildeles mere plads til billederne. De er lidt små, og selvom der er en god zoom-funktion så ville siden nok få et mere eksklusivt præg hvis billederne fik lidt mere plads at boltre sig på (specielt med tanke på sortimentet).

En del af årsagen til at billederne er noget små er den højrekolonne som ligger på alle sider. Jeg ser selvfølgelig at I har en del smarte funktioner i den. Men jeg tror alligevel jeg ville overveje at tage den væk og heller lægge de helt nødvendige ting et andet sted, og sortere det fra som ikke er nødt til at være på alle sider, fx synes jeg ikke populære varer, sammenligning osv er noget der behøver at ligge i en fast højrekolonne. En oprydning her ville give mere plads til det som bør være i fokus, nemlig varerne. Samtidig vil siden sandsynligvis blive mere overskuelig.

På bestillingssiden har I hele seks trin. Hvis det er muligt ville jeg slå dem sammen i færre trin, bare for at gøre bestillingen enklere og mere overskuelig for kunden.

Sidst men ikke mindst synes jeg i bør få lavet Jer en egen favicon i stedet for at bruge Magentos. Det er ikke svært, I kan feks bruge denne tjeneste http://tools.dynamicdrive.com/favicon/ ..

Alt i alt synes jeg I har fået lavet en flot side med rigtig god funktionalitet, men der er et par muligheder for forbedring her og der :)

Held og lykke med siden!

Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op - der er da virkelig nogle der har brugt tid på at være grundige - og tusind tusind tak for det - Vi sætter rigtig stor pris på alle indlæggene og vil helt sikkert tage tingene til os - faktisk har jeg allerede sat flere af Katrines supergode forslag i værk...

Mathias - helt enig mht. hastigheden - det er noget vi arbejder på allerede :)

Claus - du har helt ret mht. favicon og det kommer - det lover jeg - vi er p.t. igang med at designe et nyt logo og så snart det er på plads, så får vi det lavet som favicon... mht. billedstørrelsen på forsiden, vil den blive ændret så den svarer til billedstørrelsen på kategorisiderne...

Jeg skriver igen, når vi er kommet lidt videre - og endnu engang - tak for jeres indsats :)

MVH

Jakob

www.villamokka.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et par hurtige:

  • Få lagt et favorit ikon op i URL'en
  • På forsiden er der den der close-up tekst (når man fører musen over) som bare viser det samme som allerede står der.
  • Skriv en lidt mere motiverende tekst til nyhedsbrevet - giv evt. noget væk for et sign-up
  • Når man skal lægge noget i kurven, så lad antal stå til "1"
  • Savner en FAQ

Det var et par hurtige. Vil mene at der er noget mere at gå i gang med :-)

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)