Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP, mangler en ide til et navn.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Laursen:

Hvad med Spillekiosken? :-)

 

-M

 

Big Smile Det var sjovt Michael, jeg forslog det samme for et par indlæg siden. :)

Men åbenbart er det kun os to, der kan lide simple navne. :)

 

tænkstort:

Hvorfor ikke bare noget simpelt "Spillekiosk" eller "Spillekiosken"? simpel, nem at huske og navnet beskriver virksomheden.

PS.: begge domænenavne er ledige på alle endelser. Wink skynd dig før en eller anden registrerer dem. Big Smile

 

Held og lykke,

 

Kommer snart...

Fra Tølløse
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med Daily stay - )

Jeg tænker at man kan komme og handle i kiosken og forlade stedet igen eller man kan spille og nyde at forsyningerne er lige ved hånden - man kan altså blive længere tid, det må være at foretrække for nogle af de dine kundegrupper. Daily stay - Daily play - Get a stay - :)

Jeg vil meget gerne høre hvad du synes :) 

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart synes jeg at mange af navnene er meget tidssvarende, men i skal huske på, at spillehallerne generelt har det problem, at de ikke tiltrækker det yngre kundesegmet længere.

Der er efterhånden så mange andre ting de unge kan foretage sig, at de fravælger spillhallerne.

Derfor vil jeg hellere tilslutte mig, at navnet skal være simpelt og måske oldfashionabelt. alle de nymoderne ting a la The Strip vil ikke få den "kredit" som navnet faktisk bør have.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med KJOLLEREN? 

Sjovt og anderledes navn - en anelse slang også :) 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bor jeg selv i Aalborg, og synes tit de kiosker der har spillemaskiner osv. ikke tiltaler mig og mine. De emmer af dårlig stemning, gamle ludomaner som sidder der dagen lang (ved godt det ikke er sådan, men det gør det). Mørke lokaler, i skumle gyder med klistermærker over alle vinduerne, så man får indtryk af det bestemt ikke er rart at være der, og at man i hvert fald bliver frarøvet sine penge (tænker meget på den ved siden af Bones i danmarksgade, den må være skrækeksemplet).

Hvad så med at du laver stemningen hyggelig og giver indtryk af noget cafe?
At de som gik ind, blev del af en flok glade mennesker som hyggede sig i spændende lys og musik?
Så kunne du jo give den navn efter stemningen - Paradiso eller noget andet som kan associere til et lækkert sted, hvor man har lyst til at være.

Vesterå og Ib Rene (cafeer) har stor succes med deres navne fordi de er lidt anderledes, og associerer til tropisk, lyst, ferie, spændende.

Bare et indput :D Håber det kan bruges

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må forresten sige hvis du mangler en medarbejder - står og mangler et job ved siden af studierne.

 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)