Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har brug for et cms system

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Pt sidder jeg og administrere denne side http://www.evolutiontour.com/ for min bror i Thailand.

 

Problemet er bare, at han har 2 steder i Thailand og 3 forskellige sprog. Det betyder, at HVER gang jeg skal lave en lille ændring skal det laves 6 forskellige steder. MEGET besværligt.

 

Når fx skal oprette et hotel skal det gøres mauelt og er meget besværligt. Ja faktisk er systemet ikke egnet til så mange under sider.

 

Nogen der har en bedre men også billig løsning? Evt. månedlig betaling?

 

Og kom gerne med eksempler!!!! hvis du bare skriver, at jeg skal kontakte dig, for jeg det ikke gjort!

 

 

 

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Har sendt dig en P.M..:)
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Tilmeldt 20. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle

 

Jeg har lavet et fejlkøb af refill sæt. Er der nogen der kunne tænke sig at købe ( meget billigt ) Element farve og sort refill sæt ( 3 æsker af hver : farve har tre farver i og der er to i den sorte )  for kun 30 kr stk?

 

De passer til HP 51641a/c1823/c6625/c65578a/c6578d/c1823g/c1823d

HP Deskjet 800/900/1000 series, 1100c, HP Officejet Pro 1150c, HP Deskjet 710c/712c/720c/880c/890c, HP Officejet 710/T45/T65/R45/R65

 

: ) Sanne

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenneth,

 

Jeg tilbyder bl.a. CMS løsninger. Du kan teste mit CMS system på www.cmsman.dk

Prisen for CMS systemet er på 1999,- excl. moms, eller hvis du ønsker at leje det, så er prisen 175,- excl. moms pr. måned.

 

Du kan se referencer på www.trofo.dk

Ellers er du velkommen til at spørge løs på trofo@trofo.dk eller på telefon 20 78 86 47.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenneth

Hvis du skal bruge et CMS som selv kan jonglere mellem sprogene, og samtidig gerne vil have hurtig og god service, så vil jeg anbefale LøweSite CMS. Det har fået mit projekt (der godt nok først skal lanceres om et par uger) sparket helt i google-top, og så har jeg fået en virkelig god service og det hele til en fornuftig pris.

Jeg har fulgt den noget hårde amino-debat omkring netop LøweSites, og jeg vil da gerne medgive, at René Løweneck, som ejer firmaet, måske skulle have reageret noget hurtigere på de konstruktive kommentarer -  men omvendt må det også være svært at bevare det kølige overblik, når tonen bliver så mudderkastende og negativ, som det var tilfældet, da konkurrenterne skulle kommentere

Nå, i bund og grund ville jeg jo blot foreslå dig at tage en snak med LøweSite, der under alle omstændigheder har overrasket mig utrolig positivt! Her har du et link til kontaktsiden. Jeg ved, at der gives 50% på CMS i resten af 2006
http://www.lowesite.dk/default.asp

Mvh.
René

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

 

tak for de gode ideer

 

René, må jeg se din side hvor du har Løwesite liggende? Design betyder nemlig en del, så et eksempel kunne være fedt

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Kenneth

Og naturligvis må du det, jeg skal bare lige have de sidste ting opdateret inden jeg vil have det offentliggjort;-)

Men hvis du kan leve med, at mit logo ikke er oppe, teksten står lidt skævt,  og virker lidt søvnig, så får du lige mit link i en PM.
Det færdige site bliver naturligvis banket direkte ind på amino til debat og lancering en gang sidst på ugen, når det er helt ready;-)

To min. - så får du lige en PM med en siteadresse Kenneth.

Mvh.
René

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenneth.
Site-editor cms kan køre op til 12 sprog/domæner med sprogmodulet aktiveret.
Du redigerer alle sprog/domæner på een og samme side, så du hele tiden bevarer overblikket.

Hovedmenuer og billedtekster kan også redigeres tilsvarende pr sprog.
Du kan se et eksempel på Lifetime børnemøbler, som kører med 6 sprog og 3 domæner.
Mvh,

Christian

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)