Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

at markedsføre sig

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nibe
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Sidst jeg skrev et indlæg her på amino var I bare super gode til at komme med kritik og gode råd. Jeg skrev en lang liste ned med rigtig mange af Jeres råd og har nu lavet en masse rettelser på min webshop.

MEN jeg synes at jeg mangler nogle ideer til markedsføring. Jeg bruger i forvejen adwords og kører med et budget som jeg ikke føler jeg kan skrue mere i vejret. Derudoer har jeg haft en banner reklame på min-mave.dk i hele maj måned og den har bare INTET givet..

Nogle gode råd til hvordan jeg kan markedsføre mig på en anden måde - uden store omkostninger?

På forhånd mange tak!

Hilsen

Bettina
www.molini.dk - Børnetøj, undertøj og lingeri

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle testsøgninger på Google indikerer, at du kan bruge en del mere tid på at sætte dette op. 

En generel anbefaling til dig og alle andre, der arbejder med markedsføring er at gøre noget 100 %. Sørg for, at du har godt styr på en trafikkilde inden du går videre til andre trafikkilder. Det vil give dig en langt større ROI i sidste ende. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:

Nogle testsøgninger på Google indikerer, at du kan bruge en del mere tid på at sætte dette op. 

En generel anbefaling til dig og alle andre, der arbejder med markedsføring er at gøre noget 100 %. Sørg for, at du har godt styr på en trafikkilde inden du går videre til andre trafikkilder. Det vil give dig en langt større ROI i sidste ende. 

 

For det første følger lige lidt med her inde

 

For det andet Andreas hvad mener du med trafikkilder, og hvad betyder ROI? sorry jeg lige afbryder.

 

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Trafikkilder = Dine kilder til trafik. Dette kan være Facebook, AdWords, Google, Yahoo, Bannere osv. 

Roi = Return on Investment. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

molini:

Hej!

Sidst jeg skrev et indlæg her på amino var I bare super gode til at komme med kritik og gode råd. Jeg skrev en lang liste ned med rigtig mange af Jeres råd og har nu lavet en masse rettelser på min webshop.

MEN jeg synes at jeg mangler nogle ideer til markedsføring. Jeg bruger i forvejen adwords og kører med et budget som jeg ikke føler jeg kan skrue mere i vejret. Derudoer har jeg haft en banner reklame på min-mave.dk i hele maj måned og den har bare INTET givet..

Nogle gode råd til hvordan jeg kan markedsføre mig på en anden måde - uden store omkostninger?

På forhånd mange tak!

Hilsen

Bettina
www.molini.dk - Børnetøj, undertøj og lingeri

Hej Bettina!

 

Min erfaring siger desværre at banner reklamer ikke giver særlig meget, de skal dog være utrolig tydelige og tiltrækkende før det virker bare lidt. Har du tænkt dig eller arbejdet med SEO/søgemiskaneoptimering? så du kan få lov til at komme højere op hos google? Det ved jeg hvertfald vil give pote. Men det kræver lige lidt arbejde :)

 

Kenan

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:

Trafikkilder = Dine kilder til trafik. Dette kan være Facebook, AdWords, Google, Yahoo, Bannere osv. 

Roi = Return on Investment. 

Om besøgende og dem der handler i ens shop kommer fra Facebook f.eks.?

Fra Nibe
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj Kenan!

Tak for dit svar. Se det er så nok der mit problem ligger.. jeg aner ikke hvad SEO osv er... hvilket er noget MØG for jeg vil så gerne at min webshop skal lykkes... føler at jeg har løbet 90% af en marathon og får krampe lige før målstregen....

Jeg googler dit forslag - håber jeg bliver klogere!

Bettina :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina,

At du googler SEO viser, hvor effektivt SEO er :-)

SEO = Søgemaskineoptimering. Det handler om, at du kommer højere op, når andre søger på relevante ord på Google. I dit tilfælde vil det fx være "børnetøj". At lave SEO gør kort sagt Google mere glad for at fortælle andre om din side.

Jeg har heller ikke selv et hak forstand på det, så jeg tænkte, at jeg måske kunne forklare det i ikke teknisk sprog. Håber ikke jeg har giver SEO-folkene krampetrækninger gennem mine forklaringer :-)

Der er masser herinde, der kan hjælpe med at blive mere synlig Jeg bruger selv ham her til at hjælpe mig med at blive mere synlig på min kommende side. Det kan jeg anbefale dig (og andre), hvis du har et budget til det. Han er f..... dygtig!

Stort pøj pøj med det!

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)