Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, jeg kan ikke genaktivere en Adwords-konto

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

       jeg sidder og hjælper en iværksætter-kollega med bl.a. adwords og han har en konto, der dog viser sig at være blevet deaktiveret - sikkert fordi den ikke har været brugt længe.

Jeg kan ikke genaktivere den, og den hjælp der er at finde på google er desværre ingen hjælp. Jegh ar siddet og forsøgt i en god uge at finde noget der kunne hjælpe eller finde ud af hvordan jeg kan kontakte Gogle for at få den genaktiveret - uden held.

Jeg har haft spørgsmålet inde over deres support forum uden at få andre svar end dem der står i deres egen guide og render nu bare rundt i cirkler og bliver mere og mere frustreret.

Der skulle i følge alle de informationer jeg får være et genaktiverings-link øverst på siden - det er der bare ikke, det eneste link jeg får der er til deres hjælpeartikler, der ikke er til nogen hjælp.

Jeg håber virkelig der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig videre...

KH Mette, Ko og Ko

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor vil du genaktivere den? 

Med mindre han har en længere (god) historik inde på kontoen er der højst sandsynligt ikke meget at komme efter. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

       det vil jeg fordi det er der al hans analytics historik ligger.

Alternativet er naturligvis blot at oprette en ny konto, og som det ser ud nu er det vist det det bliver til. Vi kan ikke vente meget længere med at komme i gang med arbejdet eftersom hans varer (legepladser og tilbehør dertil) er sæsonbetonede og det er lige nu folk laver den slags.

KH Mette

 

 

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mettekoogko:

Hej,

       det vil jeg fordi det er der al hans analytics historik ligger.

Alternativet er naturligvis blot at oprette en ny konto, og som det ser ud nu er det vist det det bliver til. Vi kan ikke vente meget længere med at komme i gang med arbejdet eftersom hans varer (legepladser og tilbehør dertil) er sæsonbetonede og det er lige nu folk laver den slags.

KH Mette

Jeg tror desværre, at du er galt på den. AdWords indeholder ikke noget Analytics historik. En AdWords konto er en AdWords konto og en analytics konto er en analytics konto på samme måde, som G-mail er forskellig fra din konto på amino.. (Med modifikationer).. 

Men hvis det er fordi I har slettet hans Analytics konto, så er der ingen vej tilbage.

 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

             jeg er godt klar over at Analytics ikke er det samme som Adwords, tror jeg fik formuleret mig forkert. Men kan jeg annullere hans adwords-konto og åbne en ny på den samme gamle google-konto?

Hvis det er muligt, kan jeg bare hente alle de gamle annoncer han har liggende og åbne dem igen på den nye adwords-konto. De skal alligevel rettes til...

Mette

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mettekoogko:

Hej igen,

             jeg er godt klar over at Analytics ikke er det samme som Adwords, tror jeg fik formuleret mig forkert. Men kan jeg annullere hans adwords-konto og åbne en ny på den samme gamle google-konto?

Hvis det er muligt, kan jeg bare hente alle de gamle annoncer han har liggende og åbne dem igen på den nye adwords-konto. De skal alligevel rettes til...

Mette

Hej Mette,

Hvis du alligevel bare vil annullere den og oprette en ny på den gamle, hvorfor så ikke bare oprette en helt ny AdWords konto? Kan forstå på dig at du alligevel ikke er interesseret i historikken og såfremt det bare drejer sig om at gen-aktivere gamle annoncer/kampagner, så er det da bare om at komme i gang, oprette en ny konto og overføre al indholdet fra den gamle konto.

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så for søren, så kom jeg igennem til Google - der nu melder at der ligger en gæld på 40 kr tilbage fra 2006. På trods af at hans kortoplysninger har ligget derinde lige så længe og det burde have været en formalitet at de simpelthen trak de 40 kr.

Men nu har jeg svaret dem og bedt om de dog kke bare kunne trække pengene siden da har oplysningerne, så vi kan komme i gang igen.

Så jeg håber problemet nu bliver løst - hvis ikke må jeg lukke ned og begynde igen.

Tak for hjælpen so far :)

KH Mette

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)