Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få et ekstra link til jeres hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er interesseret i at linkbytte lidt, derfor denne tråd.

Jeg har en velbesøgt hjemmeside (over 200 unikke besøg om dagen), siden har en pagerank på 3 og er 2 år gammel (og nej - det er ingen af dem jeg har i min signatur).

Er du interesseret i et linkbytte så skriv en PM.

Krav:
1. Den side du linker til mig med skal minimum have en pagerank på 3.
2. Du skal minimun have 2 sider - jeg har også selv 2 sider. Du linker til min "side 1" fra din "side 2" - jeg linker fra min "side 2" til din "side 1" (håber I forstår).

Hvem er interesseret? Kast en PM.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har nogle sider omkring 200 besøgene er det strip eller er det omkring polterabend sider eller sex sider har jeg nogle sider du kan linke til en af siderne , er ikke interesseret a -b links bytte , arbejder desuden på at få nogle flere sider op at køre lige pt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg har nogle sider omkring 200 besøgene er det strip eller er det omkring polterabend sider eller sex sider har jeg nogle sider du kan linke til en af siderne , er ikke interesseret a -b links bytte , arbejder desuden på at få nogle flere sider op at køre lige pt.

Hej Mikael!

Beklager meget hvis jeg ikke har forstået dig ret. Men skriver du at jeg gerne må linke til dig, men du vil ikke sende et link retur til en af mine sider??

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

TobiasB:

Mikael christiansen:

jeg har nogle sider omkring 200 besøgene er det strip eller er det omkring polterabend sider eller sex sider har jeg nogle sider du kan linke til en af siderne , er ikke interesseret a -b links bytte , arbejder desuden på at få nogle flere sider op at køre lige pt.

 

Hej Mikael!

Beklager meget hvis jeg ikke har forstået dig ret. Men skriver du at jeg gerne må linke til dig, men du vil ikke sende et link retur til en af mine sider??

Du linker til mig fra en side

jeg linker fra en anden siden til dig

sådan vil jeg links bytte

har du sider der omhandler  især omkring emme strip  polterabend foto model arbejder mest med de ord ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en PM med de sider du har - så ser vi på det.

Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Google bryder sig ikke om denne form for linkbytte. Det kan være direkte skadeligt for din pagerank. Se http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=66356

Med venlig hilsen
Allan Hansen
Fotograf og SEO-rådgiver.

Hej Allan

Det råd er jeg ikke enig i.

Medmindre jeg har misforstået emnet totalt, er det der tales om her faktisk det man oftest omtaler som 3-vejs links, hvilket er godt for begge parter,(også deres pagerank) og ikke spor skadeligt. Medmindre de fortæller google om det selv, er der ingen der kan spore det de foretager sig.

Bortset fra det så glem pagerank, det skaffer dig ingen besøgende...

Jeg er selv uddannet reklamefotograf,(i tidernes morgen) og det er meget flotte billeder du laver.

Bortset fra alt det her, ønsker jeg dig held og lykke med din seo-rådgivning.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janno,

3-vejs links er også i strid med Googles retningslinjer for webmastere. Et par enkelte linkbytter bliver måske ikke opdaget, men du ved jo aldrig, hvad den anden part gør. Google bliver smartere hele tiden, så hvorfor udsætte sig selv for den negative indvirkning, det kan have på ens websteds placering i søgeresultaterne, når - og ikke hvis - det engang bliver opdaget.
Som SEO rådgiver vil jeg bare anbefale alle at holde sig til retninglinierne fra Google, Bing m.fl.

Og mange tak for dine pæne ord mine billeder. Dine sider om rygestop lyder spændende.

Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janno

Jeg røg også direkte ind på din rygestops side, pga. dit indlæg :)


Så må vi se om den kan hjælpe

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man skal overholde alle retningslinjer 100%, så er det sku svært at få en hjemmeside til at ranke.

At tilmelde sin hjemmeside til linkkataloger eller skaffe links på andre måder, er også imod Googles retningslinjer.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)